[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

AdrianBang pisze:Toledo mam od niedawna i turbo chodzi cały czas. Juz przy 1100 obr się włącza i ciągnie tak to 1500obr.
Nie ma takiej opcji :D Zrób logi dynamiczne tak jak na PW pisałem.

krolik54, po logach to ja bym obstawiał ewidentnie zawór N75, ale skoro mówisz, że wymieniałeś to działaj z turbiną.
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: leeon »

Krolik54, sprawdz jeszcze gruszke, sam n75 to nie wszystko.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: szymekgd »

leeon pisze:sprawdz jeszcze gruszke, sam n75 to nie wszystko.


Ano, może sztanga jest skorodowana i sprężyna nie ma mocy odbić jej z pozycji max doładowania w minimalne i stąd kierownice praktycznie od 1800 stoją w max doład.
Michal
k
krolik54
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 02 lis 2011, 18:21
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lębork

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: krolik54 »

Idę zaraz działać do garażu, więc zamienię jeszcze tą gruszkę.

Update:

Ewidentnie wina po stronie turbo, łopatki chodzą bardzo ciężko, ręką nie byłem w stanie wcisnąć. Także turbo zdemontowane i teraz czy ktoś może mi powiedzieć czym różni się turbo:
garret GT1749v

od

garret VNT15

U mnie w ASV był GT1749V, a mam dobrą turbinę od AHF VNT15, pytanie czym one sie różnią bo wizualnie chyba niczym.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

Zakładaj i jeździj. Ma być to samo. Jest minimalna różnica po stronie zimnej, ale generalnie wydajność taka sama.
k
krolik54
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 02 lis 2011, 18:21
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lębork

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: krolik54 »

Na stronach anglojęzycznych coś tam poczytałem na tyle ile dałem rady ;-) U nas nic nie piszą. A tak z ciekawości to co to za różnica po stronie zimnej? ;-) Jutro zmontuje do kupy i dam znać na ile się poprawiło ;-)
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

GT1749V jest niby większa po stronie zimnej. Tak kiedyś czytałem, bo u mnie wymieniałem w drugą stronę. Tyle tylko, że w końcu założyłem hybrydę z 1749VB.
k
krolik54
Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 02 lis 2011, 18:21
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Lębork

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: krolik54 »

Auto skręcone, turbawka zmieniona, różnica ogromna ;-) co prawda zrobiłem jakieś 5km ale było już odczuwalne, jutro zrobię do roboty 40km więc się okaże co i jak ;-)
k
koras-17
Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 14 gru 2009, 19:39

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: koras-17 »

Witam.
Może wie ktoś gdzie w Białymstoku mógłbym wykonać logi dynamiczne?
i
igi84
Forumowicz
Posty: 619
Rejestracja: 24 maja 2009, 17:39
Auto: Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Gdynia

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: igi84 »

A kolegów popytaj czy kabelka nie mają, jest tam paru kolegów z okolic Białego więc popytaj czy nie mają kabelka.
ODPOWIEDZ