leeon pisze:sprawdz jeszcze gruszke, sam n75 to nie wszystko.
Ano, może sztanga jest skorodowana i sprężyna nie ma mocy odbić jej z pozycji max doładowania w minimalne i stąd kierownice praktycznie od 1800 stoją w max doład.
Idę zaraz działać do garażu, więc zamienię jeszcze tą gruszkę.
Update:
Ewidentnie wina po stronie turbo, łopatki chodzą bardzo ciężko, ręką nie byłem w stanie wcisnąć. Także turbo zdemontowane i teraz czy ktoś może mi powiedzieć czym różni się turbo:
garret GT1749v
od
garret VNT15
U mnie w ASV był GT1749V, a mam dobrą turbinę od AHF VNT15, pytanie czym one sie różnią bo wizualnie chyba niczym.
Na stronach anglojęzycznych coś tam poczytałem na tyle ile dałem rady U nas nic nie piszą. A tak z ciekawości to co to za różnica po stronie zimnej? Jutro zmontuje do kupy i dam znać na ile się poprawiło
GT1749V jest niby większa po stronie zimnej. Tak kiedyś czytałem, bo u mnie wymieniałem w drugą stronę. Tyle tylko, że w końcu założyłem hybrydę z 1749VB.
Auto skręcone, turbawka zmieniona, różnica ogromna co prawda zrobiłem jakieś 5km ale było już odczuwalne, jutro zrobię do roboty 40km więc się okaże co i jak