Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

macsta12, wartości szczytowe na przepływce masz kiepskie. Ja u siebie mam ok. 1100 mg/R, a u Ciebie 955. Swoją drogą nie cierpię jak ktoś mi wrzuca 3 grupy robione jednocześnie, bo występują wtedy największe przekłamania. Max 2 grupy się powinno robić i to głównie 003 z 008. Obstawiałbym, że coś się dzieje nie halo z zaworkiem N75. Podmień go na próbę z N18 i ponów logi. Ew. możesz spróbować go wyczyścić. Jakby dało radę to zrób logi na IV biegu.

Dobrze by jednak było jakby się szymekgd wypowiedział jeszcze, bo ja to amator samouk jestem :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Turbina raczej za słabo pompuje i stąd mało powietrza przepływka mierzy, tak jak wspomniał Sony sprawdziłbym cały układ podciśnień. Jaki błąd się zapisał?
Michal
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Błąd się zapisał 17965, ale notlaufa miałem dopiero pierwszy raz. Dzisiaj wyczyściłem n75, wczoraj przepływke, rozruszałem trochę sztange i jest troche lepiej do 3 tyś ciągnie ładnie, póżniej chyba przepływomierz tnie dawke bo troche słabnie. Notlaufa brak. Mogę jeszcze dodać, że kolektor ssący jest dobrze zalepiony, czy to może mieć coś wspólnego.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Od dołu już widać,że powietrza mało zasysa, nie masz-jak zauważył Sony, typowego piku w 003 w ok. 2000obr
Michal
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

Zrobiłem taki myk, że podłączyłem przewód od gruszki do przewodu od vacum (pomijając n75) wciągneło sztange do końca.( Zresztą wcześniej też wciągało.) Ale poprawy żadnej nie było.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

macsta12 pisze:Ale poprawy żadnej nie było.


Zrobiłeś log 003/011?

Błąd nie zapisał się w czasie robienia zamieszczonych logów, tam widać,że turbina nierówno pompuje, ale nie przeładowuje, raczej jest brak doładowania.
Michal
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

szymekgd, To było raczej na czuja. Jutro zrobie porządne logi i wstawie. Zamienie n18 z n75. Na "sztywno" wolno kręcić tylko do 2500 bo niby to szkodzi turbinie to logi chyba tylko można zrobić do tej granicy i nie wiem czy jest sens.

[ Dodano: 2014-02-20, 13:50 ]
Wrzucam nowe logi, po czyszczeniu n75
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/maciekstachowicz12_161133.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/maciekstachowicz12_161134.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciekstachowicz12_161135.html

oraz 011 na IV biegu
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/maciekstachowicz12_161136.html
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

Jeśli dolot szczelny, to przepływka zaniża.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macsta12 »

pgt, Raczej szczelny, bo nie słychać jakiegoś gwizdania, powiem nawet, że tą moją turbine jakoś bardzo słabo słychać :-P w porównaniu z innymi TDI z którymi miałem do czynienia. Spróbuje przepływke podmienić na inną.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie :564:
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

Panowie jaka jest prawidłowa dawka paliwa dla Silnika Alh ?
ODPOWIEDZ