szymekgd pisze:Regeneracja z uszczelnieniem całości wraz z nastawnikiem to koszt 500-600zł i masz praktycznie nówkę.
Panowie nie wierzcie w to,że ktoś za 500-600 zeta zregeneruje pompę i jeszcze wyczyścił nastawnik.Takie pieniądze płaci się za wymianę uszczelnień i sprawdzenie pompy,w tym jej ewentualne mycie w ultradźwięku,bądź czyszczenie nastawnika.Dla mnie to żądna regeneracja.To jedynie wymiana uszczelnień i czyszczenie nastawnika.
Dla przykładu jeden z najważniejszych elementów pompy,pompka paliwowa/łopatkowa ori boscha kosztuje około 350-400 zeta.Drugi element głowica tłokoroździelacza to już w oryginale koszt grubo powyżej tysiąca.A jak wiemy regeneracja,to naprawa polegająca na wymianie pewnych elementów na nowe,w najgorszym wypadku na sprawne.
Jeżeli pompiarz twierdzi,że za 500-600 zregeneruje pompę,to
.
Najtańsza regeneracja pompy to koszt przekraczający klocka,z nową pompką paliwową,bądź tłokoroździelaczem
.
Pompa 10/11,230fb 220/340bar,wałek sdi,bv43/43a,g60,fmic,przedłużona skrzynia,swap hebli tył s3 256mm ,przód 288mm,2../4.. przy zaledwie 4.25v.