U mnie był HID i długie działały normalnie te co były seryjnie montowane. HID zastępowały tylko krótkie światła i w żaden sposób nie wpływały na pracę świateł drogowych. Widocznie kolega w Borze miał jakiś dodatkowy układ zrobiony na taki patent albo widocznie HID pod H4 są trochę inaczej zrobione. W każdym razie pod H7 nie spotkałem się z takimi cudami.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Bartosz_n pisze:no przecież w Tolkach nie ma żarówek dwuwłoknowych to nie wiem w czym problem
z tyłu są
futrosky pisze:Czy po podłączeniu hidów są światła długie ? Bo kumpel mi napisał że jest jakaś atrapa że po włączeniu drogowych świateł świecą one jak normalne krótkie ( pisał że np przed policja można taki myk zrobić ) Zestaw HID wprowadza obniżenie napięcia na długie ? Czy jak to działa ? On ma borę, zarówka h4. Czy długie normalnie są ? Na jakiej podstawie ten HID działa jeżeli chodzi o długie światła bo krótkie to białe światło z hida.
Zestaw HID nic nie obniża. Jest kilka rozwiązać HID na H4 i niektóre mają wbudowaną zwykłą żarówkę:
A niektóre (te bardziej zaawansowane) mają przesłonę, która przy światłach mijania zasłania część wiązki, a przy drogowych odsłania:
A Bora ma ori xenon na soczewce i 2 osobnych żarówkach.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
Zamontowałem hidy 4300k i rewelacyjnie świecą , światło jak takie czyste, wyraziste że nie spodziewałem się że taka przyjemność z jazdy nocą będę miał. W porównaniu do zwykłych żółtych żarówek nie mają szans z Xenonami. Bardzo polecam założenie takiego zestawu bo efekt jest super.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2014, 16:43 przez futrosky, łącznie zmieniany 1 raz.