Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1M] Strojenie sztangi ASV

szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: szymekgd »

leeon pisze:A co to za dioda możesz podać dokładne parametry...?


Po co, wszystkie krzemowe mają ten sam spadek napięcia?

leeon sprawdzasz przepływkę czy będziesz tak jeździł?
Michal
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Rzeszów

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: leeon »

szymekgd pisze:
leeon pisze:A co to za dioda możesz podać dokładne parametry...?


Po co, wszystkie krzemowe mają ten sam spadek napięcia?

leeon sprawdzasz przepływkę czy będziesz tak jeździł?


sprawdzam tylko ;) jutro wtyczka wraca na swoje miejsce. Zrobie log'a 11 i zobacze jak sie cisnienie zachowuje na tym mostku.

A może ktoś wie jakie skutki mogloby mieć smiganie na diodzie do wymiany?
przebor

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: przebor »

Czy da się dostać do regulacji sztangi od góry czy potrzeba kanału/podnośnika?
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: kornat »

Od góry się dostaniesz, najlepiej od strony pasażera wkładając rękę między kielich, silnik, ścianę grodziową.
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Rzeszów

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: leeon »

przebor, tak jak mowi kornat :) Jesli poczekasz do jutra to wrzuce Ci instrukcje jak dostroic sztange wg elsy :) Podaj oznaczenie silnika (asv)?

[ Dodano: 2014-01-04, 14:34 ]
Obrazek
przebor

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: przebor »

Tak = ASV. Serdeczne dzięki za info.

Jeszcze jedno pytanko bo nie wiem czy załapałem. Muszę chyba jeszcze odpiąć sztangę od dżwigni turbiny? Bo bez odpięcia nie przekręcę przecież sztangi, chyba że da się kręcić samą śrubą wchodzącą do gruszki? Wtedy jednak ciężko wyczuć o ile się obróciło.
Awatar użytkownika
tomason2
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 24 lip 2010, 20:57
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dobczyce

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: tomason2 »

A ja mam pytanie odnośnie programu z którego jest ten screen. Jak dokładnie nazywa się ten program ?
Tomek

ASV - 150KM - 328Nm :-)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: kornat »

ELSA
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Rzeszów

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: leeon »

przebor pisze:Tak = ASV. Serdeczne dzięki za info.

Jeszcze jedno pytanko bo nie wiem czy załapałem. Muszę chyba jeszcze odpiąć sztangę od dżwigni turbiny? Bo bez odpięcia nie przekręcę przecież sztangi, chyba że da się kręcić samą śrubą wchodzącą do gruszki? Wtedy jednak ciężko wyczuć o ile się obróciło.


Luzujesz nakretke kontrującą (po lewej) i obracasz nakretka (po prawej)

Obrazek
przebor

[1M] Strojenie sztangi ASV

Post autor: przebor »

Dzięki, załapałem ;)

Nie wiedziałem że można kręcić tylko samą nakrętką, myślałem że całą czarną dźwignią.
ODPOWIEDZ