Nie wiem co było 40kkm temu. Widzę co jest teraz. Rozrząd/pompa nie jest dobrze ustawiona i górą nie daje rady utrzymać kąta wyprzedzenia. Ale możesz dalej wierzyć, że wszystko jest ok
nie twierdze ze jest wszystko ok, tylko pytam ciebie jako fachowca, czy rozrzad moze sie sam przestawić? myslalem, ze to jest na tyle precyzyjny uklad, ze jeden ząbek w przód/tył juz rozreguluje prace silnika. tak czy siak rozrzad bedzie niedlugo wymieniany wiec zwroce uwage na poprawne ustawienie.
Ja tam widzę, że VNT nie zmienia położenia. Sztanga nie jest zasysana co może być powodem nieszczelnego układu podciśnienia lub zaworka N75.
Aby sprawdzić N75 odepnij kostkę zatkaj palcem króciec OUT i spróbuj zaciągnąć powietrze przez VAC, jeżeli się nie uda zaciągnąć powietrza a po odetkaniu króćca OUT da się, to zaworek jest sprawny.
Fakt zły log otworzyłem, pomyliłem z kolegą wyżej, ale patrząc u Ciebie na BS011 wygląda jakby się trochę ruszała. W pozycji ON nie przekracza 999,6 a powinna mieć ok. 1020