Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

cash, korekcje są dobre. Jeśli nie ma niepokojących objawów (np. dymienie) to wtryskami się nie przejmuj. A sprężarką się zajmij, bo jest słabo.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Tyle to wiem, tylko dlaczego pół roku po czyszczeniu znowu to samo, skoro nigdy nie jeździłem jak emeryt :shock: Sam czyściłem i wydaje mi się, że dokładnie to zrobiłem, wszystko ładnie i lekko chodziło, ale już w logu zaraz po czyszczeniu było coś nie tak.
Nie wiem czy na wiosnę dać do jakiegoś profesjonalnego zakładu do czyszczenie, czy regeneracji...


Znalazłem, zaraz po czyxzczeniu:
Log

W porównaniu z obecnym mało co się różnią, a mocy wcześniej było na pewno więcej ;)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze:Znalazłem, zaraz po czyxzczeniu


Grubo przeładowywała po czyszczeniu...

Sprawdziłeś gruchę i n75, nie kręciłeś sztangą?
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:[
Sprawdziłeś gruchę i n75, nie kręciłeś sztangą?


N75 czyściłem już 2 razy, ale czysty był w środku, miałem zamienić z N18, ale nie było kiedy. Postaram się jak najszybciej to zrobić. Sztangą nie kręciłem, a gruchę jak sprawdzić? Sztanga czy ciężko chodzi? Log statyczny 011 też robiłem i wklejałem wcześniej.

Log (0 - 011)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Rozepnij sztangę od gruchy i zobacz czy płynnie chodzi.
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

szymekgd pisze:Rozepnij sztangę od gruchy i zobacz czy płynnie chodzi.


Ok dzięki, w takim razie pewnie dopiero w sobotę się tym zajmę
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

cash pisze:tylko dlaczego pół roku po czyszczeniu znowu to samo

Nie pół roku po, tylko od razu było źle. Co sprawdzić i na co zwrócić uwagę już zasugerował szymekgd.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Zamieniłem N75 z N18 i bez zmian, więc znowu zapieczone łopatki pewnie. Nie udało mi się szymekgd odczepić sztangi od gruchy, bo bez wykręcania kolektora ssącegp wydawało mi się to niemożliwe. Poczekam do wiosny, bo chyba na zime nie ma sensu i oddam może jakiejś firmie do czyszczenie, bo ja pewnie źle wyczyściłem, bo nie udało mi się dołu turbo odkręcić (3 śrubki torx) i może to tego wina. Choć jak zakładałem to wszysko ładnie chodziło.

Log (0 - 003,011)

Zastanawia mnie jeszcze dlaczego jest taka duża wartość MAF?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Kierownice otwarte na maxa to i duzo powietrza turbina pompuje...
Michal
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

Akurat kierownice są przez sterownik ustawiane na obniżanie ciśnienia. Tylko albo są zapieczone, albo źle wyregulowana sztanga.
cash, przepływ jest wysoki, bo sprężarka przeładowuje. Większe ciśnienie - większy przepływ.
Chiptuning - nie tylko TDI.
Hamownia.
ODPOWIEDZ