[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Kitaj »

marek_igor pisze:A tak go zachwalają na wszystkich forach....


Pewnie przez cene :-P
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
Fiodor
Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 25 lut 2012, 19:13
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Gdansk

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Fiodor »

Witam! przedstawiam wykres mojej ibizy.
Obrazek

Po zwiększeniu ciśnienia w pompie wtryskowej doszło 8koni

Obrazek
Ale zmniejszyłem ciśnienie bo niedolo się opanować kat wtrysku.
Modyfikacje to:
260ki, pompa11 hybryda (poskładana przez mnie), wałek SDI, mały porting kanałów głowicy, GTB2260VK na baranie, Dp3 cala reszta 2,5 na jednym tłumiku, FMIC 550x230x65.
Napięcia nastawnika 4.2V doładowanie 1.8bara. Brak dymu!!
Myślę ze potencjał osprzętu na ponad 250 koni trzyma korbowody chwilowo...
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Jest grubo ;)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
kristofer
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 10 gru 2013, 17:29

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: kristofer »

Witam.Jest to moj pierwszy post na forum.Niedawno zmodyfikowalem auto ,a konkretnie-pompa 11 z octawi alh z 2005 roku,turbo arl ,dolot ,przeplywa i filtr powietrza arl,wtryski 230 firad,map sensor 051c,FMIC +orurowanie od fmic.pl,sprzeglo G60 nowe.+program.I tu mam pytanko -Prosze o opinie na temat wykresu z hamowni,Wydaje mi sie,ze powinien moment i moc bardziej prostolinijnie sie wznosic,a u mnie jest wklesly w zakresie od 2000 do 2500 obrotow.Po zalozeniu wszystkich gratow hamownia pokazala 157 km i 350 nm.Na pierwszym programie hamownia pokazala 195km i 442nm ,ale trzeba bylo zmienic mapsensor na 2 barowy.Po zmianie mapsensora i dawce na pompie 5.4 mg wyszlo 180km i 410 nm,ale w zakresie od 2000 do 3000 obrotow auto nie jechalo,choc turbo pompowalo poprawnie i duzo palilo(7-8 litrow).po zmianie dawki(tylko dawki) auto zaczelo lepiej jechac na dole,spalanie spadlo ,hamownia pokazala 183km przy 3900 obr i 434 nm przy 2530 obr.Moze ktos sie wypowie,kto sie na tym zna.Niestety,ale nie moge poradzic sobie z wklejeniem wykresu,zrobie to wieczorem.Pozdrawiam.

[

[ Dodano: 2014-01-22, 17:33 ]
No i jest wykres :mrgreen:
https://imageshack.com/i/5nfne3j
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: bartek »

a gdzie obroty na tym wykresie? Moment do wypłaszczenia, po co ta góra?
A czemu tak wychodzi, a nie inaczej? Wszystko zależy od kondycji pompy, turbiny i samego silnika. Z takiej 110tki , to bym nie krzesał więcej niż płaskie 400Nm.
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: marek_igor »

Turbo po regeneracji ? :)
kristofer
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 10 gru 2013, 17:29

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: kristofer »

Pompa jest 11 ,wydajnosc ma dobra byla sprawdzana.turbo oryginal nie regenerowane.A czemu wykres jest taki? Tez uwazam,ze mozna tu jeszcze sporo dopracowac,dlatego chcialem zasiegnac opini na forum.

[ Dodano: 2014-01-22, 18:25 ]
Obroty silnika sa dole wykresu...
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: kornat »

kristofer, ja obstawiam że to wina softu, nie Ty pierwszy tak masz. Możesz porównać wykres na pierwszej stronie oraz na drugiej i przeczytać odczucie między softem z DV-T a Kingsoftem.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... -t&start=0
kristofer
Forumowicz
Posty: 7
Rejestracja: 10 gru 2013, 17:29

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: kristofer »

Tez uwazam ,ze to wina softu.Musze jechac do Ostrowca,sprawdzic co pokaze hamownia w bartpolu.Widze,ze oni maja taki sposob strojenia,ale mi niekoniecznie to pasuje.Skoro wszyskie graty daja zdrowe parametry,i tylko wieksza dawka wyplascila wykres ,to mysle,ze jakby popracowali naprawde nad programem ,to bylo by znacznie lepiej.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: kornat »

Jak coś to ja nie zachwalam Bartpola tylko daję porównanie. Do DV-T możesz dogadać się o poprawkę bo Cię ten dołek w mocy irytuje a jak nie niech wgra serię i odda kasę.
ODPOWIEDZ