No nie wiem jakoś nie mam przekonania. W poprzednim aucie a była to benzyna takie coś nie występowało może tu jest trochę inaczej.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Witajcie napisze tu swój problem żeby nie robić spamu no więc mam pytanko co może być przyczyną gdy w zbiorniku płynu chłodniczego znajduje się piana taka lekko brązowa i tłuszcz ale z zewnątrz jak się patrzy płyn ma kolor normalny dodam jeszcze ze nie ma jednostajnego stany czyli jak zalałem było pól zbiornika a teraz jest prawie minimum.
I jeszcze jedno gdy lekko pokapuje olej z korka wylotowe oleju na ziemie to wystarczy wymienić uszczelkę?( o ile takowa się znajduje). Mowa seacie 2 1.9 tdi 110
kikan82,
Brązowa piana plus ewentualne osady mogą być wynikiem zalewania układu różnego typu płynami chłodniczymi, różnymi kolorami. Wiadomo, że jak pojedziesz do warsztatu na wymianę to mechanior nie bawi się w dokładne opróżnienie układu ze starego płynu, zawsze coś zostanie i z nowym się wymiesza. Normalne też, że auto swoje lata już ma i trochę syfu w układzie chłodzenia już się odłożyło. Nawet sam zbiornik wyrównawczy nie jest już tak przezroczysty.
Co do poziomu płynu w zbiorniczku to zależy czy ubyło Ci zaraz po wymianie na nowy płyn, czy normalnie podczas eksploatacji auta. Jak zaraz po wymianie to nie ma się czym przejmować i tylko uzupełnić. W drugim przypadku gorzej. Gdzieś musi wyciekać. Oby to nie była tylko nagrzewnica bo z wymianą pracochłonna sprawa.
Jeśli kapie Ci olej z korka misy olejowej to najprawdopodobniej sama wymiana uszczelki już niewiele da. Miska olejowa jest z aluminium (czy też amelinium jak kto woli) i przy wymianach gwint na niej się po prostu zużywa, czasem też zrywa (jak robi to ktoś bez czucia w łapach). Najskuteczniejszy i najtańszy sposób to przegwintowanie otworu na większy wymiar i dobór większego korka. Można też wymienić miskę na nową.