Witam. Kupiłem Toledo 1.8 '95. Ktos kombinował przy zegarach bo nie są zamocowane tylko luźno leżą zaplastikiem. ktoś wie jak i co żeby niczego nie połamać?
Ostatnio zmieniony 06 maja 2009, 12:49 przez lawrence86, łącznie zmieniany 1 raz.
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
Śruby masz pod kratkami nawiewu które się wyciąga ciągnąc do siebie, na górze kratek, a także jedna centralnie na przeciw zegara między kierownicą a samymi zegarami, są też ukryte za przełącznikami dookoła zegarów (musisz wyjąć przełączniki a sam ujrzysz je) ;] Potem gdy wszystko poodkręcasz wyciągasz z użyciem siły plastik i gotowe;]
Trzeba uważać na tą osłonę licznika, bo łatwo ja połamać, a nie jest ona tania. Z tego co pamiętam to wkręty mocujące osłonę licznika są:
- za kratkami wlotu powietrza (trzeba je wyciągnąć)
- za przełącznikami lub zaślepkami które są obok samego licznika
- pod plastykiem który przykrywa panel sterowanie nawiewami
- i jeden nad licznikiem
chyba wszystkie:)
no tak sruby sa 4 po bokach pod zaslepkamo 8mm ale jeszcze w srodku jest kilka około 8 tez 8mm po odkreceniu jednak cos mi blokuje przy szybie tapicerke a niechcem tego wyrwac czy połamac prbowałem do góry i do siebie nadół w boki i nic jak to tam jest zaczepione ze to tak zejsc niechce juz nawet dmuchawe obniżałe i niecholory niewychodzi.
Witam, ma ktos moze jakas instrukcje demontazu podsufitki? chce zdemontowac i wymienic cala antene z kablem itp, ale jak sie do tego zabrac? ktos kiedys montowal na szybie antene od gpsu wiec sie tu chyba dobierali jakos ale teraz pytanie jak?
pozdrawiam
marcin