Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
kuba88w
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 10 sty 2011, 16:40
Auto: Lexus IS 200
Model: 2.0 R6
Skąd?: Ustrzyki Dln.

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kuba88w »

Jeśli chodzi o czyszczenie naftą bez rozbierania to gdzie ją mogę ogarnąć bo nawet nie wiem :-P
pgt
Forumowicz
Posty: 55
Rejestracja: 13 maja 2013, 16:57

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pgt »

szymekgd pisze:
vwir pisze:Pewnie szymekgd mnie poprawi, ale na moje oko to pewnie ciężko pracują kierownice turbiny. Warto by było ją rozruszać.


Dokładnie, widać, że podmianka przepływki nic nie daje, więc trzeba przyjrzeć się (lub przepalić) turbinie.


3 tygodnie temu pisałem, żeby przepływką się nie przejmować :-D
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

Kurcze nie wiem co oznaczaja te bledy mopze ktos przetlumaczyc?

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1C0 907 379 C
Component: ABS FRONT MK60 0103
Coding: 0001025
Shop #: WSC 00046
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1C0-907-37x-ABS.LBL
Controller: 1M0 820 043 D
Note: Excessive Comm Errors

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.LBL
Controller: 1C0 909 605 A
Component: 1L AIRBAG VW51 0A 0004
Coding: 12620
Shop #: WSC 06441
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!
Controller: 1M0 920 822 D
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03
Coding: 06702
Shop #: WSC 02743

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.LBL
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 06402
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.LBL
Controller: 1C0 959 799 F
Component: 3E Komfortgerát HLO 0003
Coding: 00259
Shop #: WSC 06402
7 Faults Found:
01336 - Data Bus for Comfort System
80-00 - Single-Wire Operation
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
49-00 - No Communications
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-00 - No Communications
01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)
49-00 - No Communications
01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)
49-00 - No Communications
01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)
49-00 - No Communications
01334 - Door Control Module; Rear Right (J398)
53-00 - Supply Voltage Too Low

-------------------------------------------------------------------------------
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

pgt pisze:3 tygodnie temu pisałem, żeby przepływką się nie przejmować :-D


Ale 100% gwarancji nie dawałeś ;)
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Podmieniliśmy N75 u kuba88w. Wydaje mi się, że jest już ok. Tutaj fragment loga, logowanie na 4 biegu: http://vaglog.rtnet.pl/vwir_133924.html
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Jest dużo lepiej, można jeszcze przyjrzeć się wartości podciśnienia na gruszce.
Michal
kuba88w
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 10 sty 2011, 16:40
Auto: Lexus IS 200
Model: 2.0 R6
Skąd?: Ustrzyki Dln.

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kuba88w »

No teraz autko jeździ o wiele przyjemniej :-)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Panowie jest problem........

Dzisiaj wracałem sobie do domu i jechałem całkiem spokojnie bez większych prędkości. Podjechałem do sklepu, a gdy z niego wyszedłem i odpaliłem auto to coś mi zaczęło nie pasować. Mianowicie auto złapało konkretnego muła. Pierwsza myśl: TURBINA! :/

Teraz jednak zgłupiałem całkowicie, gdyż na silniku pokazało mi następujący błąd:
17656 - injection start regulation control deviation

To jest błąd dotyczący źle ustawionego kąta wtrysku, ale choroba kąt wtrysku mam ustawiony DOBRZE wg VAGa i jest prawie, że na zielonej linii w TDI Timing. Skasowałem zatem ten błąd i tyle. Jednak problem oczywiście pozostał.

Wyczytałem również, że ten błąd powoduje:
Obrazek

Zatem ten błąd może powodować nierówną pracę silnika oraz zmniejszenie mocy.

Jakby tego było mało to silnik odpala nie tak jak wcześniej. Pali od strzała, ale jakby miał zadyszkę. Gaszenie to jakiś dramat, gdyż słychać taką czkawkę po zgaszeniu i trzęsie autem przy gaszeniu. Mam nadzieję, że to coś z gaszakiem będzie nie tak...

Mam nawet audio nagrane:
http://w557.wrzuta.pl/audio/2Ja36Vtinaz/silnik
------------
Oczywiście zrobiłem również logi statyczne i dynamiczne (tylko cholera o przepływce zapomniałem :( )

STATYCZNE:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134217.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134218.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134219.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134220.html

DYNAMICZNE:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134230.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134231.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134229.html
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134232.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_134233.html

Ja tu widzę tyle po statycznych, że grucha stoi jak **uj i ani drgnie. Rozruszałem ręką sztangę i nadal jest to samo :-? Po dynamicznych z kolei widzę, że przepływka za małe wartości ma w logu 008, a w 011 jest już jakaś masakra i zdecydowanie coś nie tak z ciśnieniem.

Osobiście obstawiam, że coś nie tak jest z podciśnieniem i dlatego może grucha nie trybić. Jednak zastanawia mnie co z przepływką się dzieje :/ Chyba podmienię zaworek N75 z tym drugim i zobaczę.

Proszę Was o rady, bo wiem, że są lepsi specjaliści na tym forum ode mnie :)
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Sony pisze:To jest błąd dotyczący źle ustawionego kąta wtrysku


Albo trafiony zawór regulujący kąt n108 - ale w logach wygląda ok, ustawiony kat stat. nie ma nic do rzeczy bo ustawia się go mechanicznie na pompie. Sprawdź rezystancję iglicy na 3 wtryskiwaczu g80. Nie pamiętam zależności co zastępuje sygnał w przypadku awarii, ale luknij też rezystancję czujnika położenia wału. Ja bym tu szukał przyczyny, bez poprawnego sygnału sterownik nie wysteruje turbiny tylko będziesz jeździł w trybie awaryjnym
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

O żesz w mordę... szymekgd, a jak mogę to sprawdzić ? Przyznam, że wiem jedynie, że rezystancja to opór, a jak to sprawdzić to już nie wiem :P :D Zielony z elektroniki etc. jestem. Pewnie jakimś omomierzem muszę to sprawdzić czy czymś w tym stylu ? Jednak w którym miejscu takie rzeczy się sprawdza :) ?

Robiłem Output Tests i N108 działało normalnie. Żadnego błędu nie wyświetliło. Na 3 wtryskiwaczu/cylindrze mam + 1,32 dawkę paliwa, więc nadrabia paliwem, bo zerkałem też w grupę 013. Pozostałe 3 są na minusie.

Dobrze szukam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258591 ??
ODPOWIEDZ