[1M] Sprężyny przód / tył

Tematy ogólno-techniczne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Sony »

A nie jest czasem tak, że jak się wpakuje Eibacha to amortyzatory też pasowałoby wymienić z racji tego, że seryjne amory + Eibach będzie trochę lipnym rozwiązaniem :P ?
eko_zgonuś
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:01

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: eko_zgonuś »

Sony, do -30 spokojnie seria wystarczy.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4505
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Roxon40 »

Powinno wystarczyć. U mnie przy H@R jest nadal seria.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Sony »

Dla mnie to masakra jakaś, ja mam teraz osłonę silnika 9cm nad ziemią i zastanawiam się czy nie mam czasem obniżonego seryjnie zawieszenia, bo to strasznie nisko jak dla mnie :/

Aż muszę zerknąć do ETKI, bo sprężyny mam dwa kółka różowe i jedno żółte :P

A powiedzcie mi czy na seryjnych sprężynach da się obniżyć auto :D ? Pytanie laika, wiem :D
Awatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
Posty: 475
Rejestracja: 12 cze 2011, 13:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Smardzewice

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: lucassiuss »

Bierz szlifierkę kątową i utnij ze dwa zwoje i będzie siedział :D
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Sony »

Strasznie mnie zastanawia fakt jakim cudem Eibach niby obniża zawieszenie, a seryjna sprężyna nie może ? Pewnie chodzi o wykonanie samej sprężyny etc. Laik jestem w tej kwestii, więc tak sobie gdybam.

Przecież na logikę Eibacha powinno się po prostu móc skręcić odpowiednio, bo chyba da się go regulować, a nie że musi być -30mm i już ? Kurde głupi już jestem :548:
eko_zgonuś
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:01

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: eko_zgonuś »

kręcisz na gwintowanym a eibach to tylko springi i nie ma żadnej regulacji, jednemu siądzie 30mm, innemu 28, bo ma lżejszy silnik albo leona i mniejszy bagażnik itp. seryjna nie obniży, chyba że ją skrócisz kątówką ;)
Hubert
Forumowicz
Posty: 104
Rejestracja: 01 gru 2012, 21:43
Auto: -
Model: -
Skąd?: Katowice/Gliwice

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Hubert »

Zestaw Eibacha to zestaw sprężyn, wysokościowo -30 i na pewno są twardsze niż oryginalne.
Dodatkowo wymienić amortyzatory i mamy stosunkowo "twardy" zestaw obniżony o -30, czyli niżej niż seria (w rozsądnych granicach). Oczywiście brak regulacji, mamy to co mamy.

A Gwint to pełniejsza regulacja.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7083
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: Sony »

No dobra, ja mam u siebie oznaczenie sprężyn L20. Sprawdziłem ten kod wyposażenia i wypluło mi info, że:
L20: prześwit zawieszenia 20

O co tu chodzi ? Że mam niby coś 20 w dół czy jak... (?)

Jaką odległość od podłoża macie u siebie w Tolkach na seryjnym zawiasie ? Ja mam niby 9cm i zastanawiam się czy to normalne czy za nisko mam.
marcinpe29
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 18 lis 2012, 12:44

[1M] Sprężyny przód / tył

Post autor: marcinpe29 »

SONY.Nic nie kombinuj.Daj seryjne sprężyny plus amory gazówki np.BILISTEIN i bedziesz miał w miarę sztywne auto..Obniżysz auto na eibachach 3cm,po roku dodatkowo siądą jeszcze trochę i na naszych POLSKICH drogach będzie masakra.
ODPOWIEDZ