Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
macwnc
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 18 cze 2013, 12:09

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: macwnc »

Witam,
Mam problem. Mianowicie, niedawno padła mi gruszka i turbina wpadała w tryb awaryjny. Po wymianie również zdarzało się iż czasem przeładowała ciśnienie. Zostało to niby wyregulowane przez mechanika. Turbina przestała wpadać w tryb awaryjny, jednakże wartość piku spadła do około 2350 mbar, natomiast spadek ciśnienia( delta p) zwiększyła swoją wartość w stosunku do tego co było przed regulacją. Proszę o analizę wyników z grup 003,008,011 i ocenienie co jest nie tak.
Poniżej linki do moich logów. Robione były na biegu 4, cały czas but w podłogę.

Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mac18z_131383.html
Grupy: 003,008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mac18z_131384.html

Pozdrawiam
pistol
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 25 sty 2010, 17:45

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: pistol »

Nie wiem czy w dobrym dziale ale zaryzykuje: czy przestawienie rozrzadu wyszloby w bledach po podlaczeniu pod komputer?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

macwnc pisze:Proszę o analizę wyników z grup 003,008,011 i ocenienie co jest nie tak.


Sprawdź sterowanie turbiną.

[ Dodano: 2013-07-02, 13:01 ]
pistol pisze:czy przestawienie rozrzadu wyszloby w bledach po podlaczeniu pod komputer?


Też zaryzykuję ;) Pewnie typowy błąd nie wyskoczy, ale mogą pojawić się błędy czujników wału itp. sugerujące przestawienie rozrządu?
Michal
Marios
Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 18 sty 2012, 21:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Marios »

Witam,
Miałem problem z przepływką (świadczył o tym kod błędu). Wymieniłem sam wkład tzw. "lizak". Orginalny numer mojego wkładu to F00C 2G2 056 BOSCH, ale wymiieniłem sobie go na 7.22684.08.0 PIERBURG. Obudowa pozostała ta sama tj. 0280217121 BOSCH. Ogólnie autko super śmiga, ale logi grup 003 i 011 wykazały coś dziwnego.Logi robiłem dwa razy i wykazały to samo. Gdy silnik osiągnie 4000/obr/min wskazania rzeczywiste i rządane zaczynają się różnić. Widać to szczególnie w grupie 003, gdzie ta różnica osiąga wartość 300jednostek. W grupie 011 widać tylko delikatne wachnięcie. Pod linkiem: http://vaglog.rtnet.pl/tammario_133446.htmlzamieściłem logi. Czy ktoś może ma pomysł, dlaczego tak się dzieje?
kuba88w
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 10 sty 2011, 16:40
Auto: Lexus IS 200
Model: 2.0 R6
Skąd?: Ustrzyki Dln.

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kuba88w »

Panowie luknijcie na logi. Przepływka wymieniona, czuć, że auto lepiej się zbiera ale coś dalej kuleje. Na kompie żadnych błędów. Regulacja sztangi coś pomoże?? bo hgw czy gość mi ją regulował jak kiedyś wkładał nową/regenerowaną turbine.

dynamiczne gr 3 i 11:

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kubaw1988_133503.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kubaw1988_133504.html

Ps. gr 11 zrobiona tylko do 3,2 tys. bo musiałem hamować.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Bardzo krótkie te logi (logowałeś na 3 biegu?) ale z tego co widzę to przy 2000-2400 obr masz dość duże doładowanie (za duże), ale potem zostaje ono opanowane tyle tylko że od 2700-3200 znowu pompuje za mało i wyrównuje się dopiero przy 3300. Dałbyś radę zrobić loga na wyższym biegu niż zrobiłeś? Z tego co jest to ciężko coś wyciągnąć. Pewnie szymekgd mnie poprawi, ale na moje oko to pewnie ciężko pracują kierownice turbiny. Warto by było ją rozruszać.
kuba88w
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 10 sty 2011, 16:40
Auto: Lexus IS 200
Model: 2.0 R6
Skąd?: Ustrzyki Dln.

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kuba88w »

vwir, tak logowałem na trójce. Jak rozruszać? 1, 2, 3 i spód? Robię tak cały czas odkąd mam auto.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

vwir pisze:Pewnie szymekgd mnie poprawi, ale na moje oko to pewnie ciężko pracują kierownice turbiny. Warto by było ją rozruszać.


Dokładnie, widać, że podmianka przepływki nic nie daje, więc trzeba przyjrzeć się (lub przepalić) turbinie.
Michal
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

kuba88w, deptanie nic nie pomoże. Opisywałem kiedyś patent na rozruszanie: viewtopic.php?t=7825&postdays=0&postorder=asc&start=10
Jeśli masz możliwość to zloguj na 4 biegu.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Jak się nie uda przepalić to pewnie trzeba będzie ją otworzyć...
Michal
ODPOWIEDZ