[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Wszystko o silnikach benzynowych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3171
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: DzieX »

Wie ktoś czy wiatraki w 2.3 można wyjąć dołem bez rozbierania przodu?
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Jacek
Forumowicz
Posty: 442
Rejestracja: 01 cze 2013, 22:20
Auto: Audi S4 B6
Model: 4.2 v8T
Skąd?: ŁÓDŹ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Jacek »

Witam jestem tutaj od niedawana u was i jeszcze nie ogarniam co i jak.

niedawno kupiłem seata toledo z silnkiem 2.3 V5 170KM może mi ktoś cos powiedzieć o tym silnku na co patrzeć jak serwisować był bym bardzo wdzięczny
Awatar użytkownika
primosz88
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 24 sie 2011, 21:23

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: primosz88 »

lejesz paliwo i zapier....,no i olej w silniku jest niezbędny :-)
primosz88
Jacek
Forumowicz
Posty: 442
Rejestracja: 01 cze 2013, 22:20
Auto: Audi S4 B6
Model: 4.2 v8T
Skąd?: ŁÓDŹ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Jacek »

hehehe spoko. jak kupiłem to sie maszyne sprawdziło:) 230 km/h i deczko jeszcze pod butem było. aaa może spotkałes sie z drganiami w srodku takie trzęsienie jak by była poduszka pod silnkiem do wymiany takie mam wrażenie może sie myle oczywiscie i jak sie włączy klime to tak jak by głośno chodził silnik.
Awatar użytkownika
primosz88
Forumowicz
Posty: 41
Rejestracja: 24 sie 2011, 21:23

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: primosz88 »

ogólnie te silniki chodzą troche nierówno,no nie wiem jak jest u Ciebie a co do klimy to moze coś z pompą klimatyzacji,może wiatrak
primosz88
Jacek
Forumowicz
Posty: 442
Rejestracja: 01 cze 2013, 22:20
Auto: Audi S4 B6
Model: 4.2 v8T
Skąd?: ŁÓDŹ

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Jacek »

no wiatrak jest do wymiany bo buczy jak sie go włączy
tomas1911
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 02 sie 2011, 20:28

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: tomas1911 »

Mam niestety mały problem z moim samochodem. Otóż jakis czas temu okazalo sie ze moj oryginalny 2.3 v5 150km jest przytarty. Zamiast wsadzic oryginalny silnik zmienilem na wersje 170Km wszystko super autko zapier... bez porownania lepiej niz przedtem ale powstalo kilka problemow z ktorymi nie moge sobie poradzic. Otoz pali mi sie kontrolka EPC oraz Engine Check Vag pokazuje ze jest to blad Czujnika temperatury powietrza dolotowego niestety nie potrafie go zlokalizowac. Etka pokazuje ze w 150konnej wersji jest w kolektorze dolotowym jednak w wersji 170 takiego nie ma. Problem drugi jest taki ze mam problem z gasnieciem silnika. Przy co ktorejs probie zgaszenia silnika nei chce on zgasnac obroty faluja kontrolki na desce gasna i sie zapalaja ale jesli nie zdusze silnika biegiem to nie zgasnie no i trzeci problem jest taki ze po wyjsciu z samochodu nie moge zamknac go z pilota przez jakies 20-30 sekund. Musze to zrobic albo recznie z kluczyka albo poczekac chwile, dodam ze centralny zamek jest oryginalny. Ktos pomoze? :-P
A zapomnialem jeszcze ze tempomat tez przestal mi dzialac;/
Torken
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 02 sie 2013, 23:50

Problem

Post autor: Torken »

Witam mam problem kupiłem niedawno Seata Toledo wszystko było ok do tego tygodnia ( seat 2.3 v5 150 KM przebieg 190tysi) zaczeło w silniku cos klekotać tak jak by łańcuch coś nie rowno chodził albo rysował jak silnik zimny to nie słychac zaś jak rozgrzany to juz głosniej, słychac to po lewej stronie silnika u góry wiec prosze o jakies wskazówki czy to łancuch czy jakis drobny remont czy ten napinacz cos nie tak i jak to sprawdzić i jaka wycena tej roboty... z góry dzieki :-/ :-/
TuninG LeD !!
tomas1911
Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 02 sie 2011, 20:28

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: tomas1911 »

Jak nic poszedl slizg albo napinacz lancucha. Niestety zeby sie do niego dostac trzeba sciagnac skrzynie i sprzeglo wiec przygotoj sie lepiej na wymiane calego rozrzadu koszt do 400 pln plus robocizna.
Torken
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 02 sie 2013, 23:50

[1M 2.3] Pytania dotyczące silnika 2.3 V5

Post autor: Torken »

a nie da sie tego jakos sprawdzic bez rozbierania moze to tylko jakas drobna rzecz :(. chyba ze przy sprawdzaniu trza to wszsytko rozbierac no to lipa;/ mowisz 400 pln plus robocizna czyli kolo tysiaka wyjdzie wszystko (łancuch napinacz rolki itp) ??
TuninG LeD !!
ODPOWIEDZ