W końcu się zebrałem i zrobiłem logi dynamiczne wg. instrukcji na jednej ze stron. Mój problem to sporadycznie (chociaż po ostatniej zimie częściej) pojawiający się problem "notlauf". Jak teraz zagłębiam się w temat to logi wykonałem logując po 3 grupy jednocześnie i nie np. zapomniałem o 10. Obecnie nie mam jak poprawić logów ze względu na pracę ale może z tego co udało się "Zalogować" uda się wywnioskować z czym może być problem (turbina, przepływka, n75). Logi w obu przypadkach zakończyły się notlaufem w okolicy 3500obr/min i po tym przerwałem logowanie.
Jak trzeba będzie to poprawię. Jak coś się uda z tego wywnioskować to wielkie dzięki. Z lektury forum wychodzi mi, że chyba jednak turbina (kierownice ?) ale jeszcze jestem słabo obeznany z tematem.
Czyli z logów wynikałoby, że przepływka raczej OK, z turbiną tragedii też nie ma (ewentualne czyszczenie). Czy podmiana n18 na n75 ma na celu sprawdzenie sprawności zaworu n75 ? Czy n18 może mieć jakiś wpływ ?
Masz przeładownie spowodowane sterowaniem turbiny, więc albo kierownice stoją, albo zawór nie zamyka podciśnienia i trzeba podmienić go na próbę. Przepływka w miarę mierzy, na dole zawyża, ale spowodowane jest to zapewne przeładowaniem.
witam
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
to błąd który wyświetla vag com, wiem ze to uboga mieszanka bo juz próbowałem zlokalizować przyczyne sprwdzałem szczelność dolotu układu wydechowego ale wygląda ze wszystko jest ok sonda tez, bład pojawia sie co jakiś czas i jako tako nie odczówam zmian w pracy silnika. Przepływke sprawdzałem ale byc moze coś zle robiłem lub coś przeoczyłem jesli ktos miał taki sam błąd i może coś poradzić to z góry dziękuje. Silnik 1.8 20V APG