[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

ODPOWIEDZ
mariusz88
Forumowicz
Posty: 465
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:01
Auto: 1M
Model: 2.3 v5 aqn
Skąd?: zambrów

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: mariusz88 »

dokładnie tak, szukajcie a znajdziecie.. albo i nie hehe ;)
Awatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
Posty: 475
Rejestracja: 12 cze 2011, 13:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Smardzewice

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: lucassiuss »

U Sonego odczytałem rok tolka ma 2001 róznica u niego była 190km tylko
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Dawid1992P »

To podpowiedz jak to zrobiłeś :P
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: ozio21 »

Też bym z chęcią się podbudował :)
Awatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
Posty: 475
Rejestracja: 12 cze 2011, 13:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Smardzewice

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: lucassiuss »

podłączasz kabelek ja mam kkl'a zwykly 30zl na allegro ja mam

program commander vag-k+can

instrukcja napisze krok po kroku w razie problemow pw dam instrukcje w pdf z obrazkami

1. podłączamy kabelek obdII
2. odpalamy commandera
3. target wybieramy 01Motor i Connection Type k-line i klikamy Open Channel
4. klikamy Engine Control Unit
5. otworzy sie okno i wybieramy Choice ECU type : VAG-EDC15x i klikamy Read EEPROM
6. w miejscu otometer mamy przebieg

Uwaga. przekrecamy kluczyk podczas opercji gdy samochod jest odpalony nie dziala

Sprawdzone na dieslu moim i Sonego pacalo
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Dawid1992P »

Dziekuje:)
mariusz88
Forumowicz
Posty: 465
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:01
Auto: 1M
Model: 2.3 v5 aqn
Skąd?: zambrów

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: mariusz88 »

lucassiuss, nie pochwaliłeś się jaki wynik był u ciebie ?? ;-) no chyba, że wolisz się nie dzielić takimi informacjami ;)

co do k+can commandera to fajny program ale do grzebania w liczniku i ecu ( celem sprawdzenia przebiegu oczywiście :evil: ) używam innego mniej skomplikowanego narzędzia, które samo wykrywa, czy auto ma EDC15x, poza tym ten "inny" program działa na kablu który mam na RS więc mniejsze prawdopodobieństwo, że przy sczytywaniu/wczytywaniu wsadu zerwie łączność co mogło by przysporzyć troszkę kłopotu ;)
Awatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
Posty: 475
Rejestracja: 12 cze 2011, 13:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Smardzewice

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: lucassiuss »

mariusz88
Forumowicz
Posty: 465
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:01
Auto: 1M
Model: 2.3 v5 aqn
Skąd?: zambrów

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: mariusz88 »

dzięki nie zauważyłem, że pisałeś o tym na forum, no to teraz zagadka.. dobrze cofnięty czy nie cofany hehe ;)
Prezes
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 29 maja 2013, 08:29

[ALL] Interfejs diagnostyczny VAG

Post autor: Prezes »

Mam do Was pytanie odnośnie porównania interfejsów bezprzewodowych, a tych kablowych.

Znalazłem na allegro coś takiego:
http://allegro.pl/interfejs-elm-327-2-2 ... 61367.html
http://allegro.pl/interfejs-elm-327-blu ... 32853.html

Koledzy we wcześniejszych postach opisywali tylko diagnostykę po kablu.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenie odnośnie diagnostyki via bluetooth i mógłbym mi coś takiego polecić od odradzić?
ODPOWIEDZ