Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

17965 Charge Preasure Control : positive deviation
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Turbina przeładowuje, w logach które wrzuciłeś nie widać tego - zrób porządek tak, żeby w 011BS przestawiały się kierownice, później dynam. 011.
Michal
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

Tylko nie bardzo mam pojęcie jak zrobić ten porządek :P żeby sie poprzestawiały :P
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Zacznij o wężyków. później log 011BS i przy przełączeniu ma zmieniać się ciśnienie.
Michal
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

Okej dzieki za podpowiedz.
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

szymekgd, czy fakt, że praktycznie nie mogę pojechać więcej niż 160km/h jest związany z przycinającymi się kierowniczkami ? Czy mam szukać jeszcze innej przyczyny ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, przepływka zaniża?
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_120397.html
Na logu przepływka wygląda raczej dobrze.
Chyba żeby zrobić logi na wyższym biegu, bo na trójce to jeszcze to śmiga.

Zauważyłem jedną rzecz, że im bardziej coś poprawie w podciśnieniach(wężyki nowe, zaklejenie krućca vacum) to tym gorzej to wygląda na logu 011, są coraz to wyższe odczyty doładowania.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, nie wygląda źle, zloguj grupę 008 i 001 żeby sprawdzić czy coś nie tnie paliwa.
Michal
Awatar użytkownika
hant2
Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 12 lip 2012, 08:33
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9TDI ASV
Lokalizacja: Podkarpacie/Brzozów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: hant2 »

I znowu mnie dopadł błąd 17965.... turbo było czyszczone przez mechanika w październiku i jakieś trzy dni temu znowu się przeładowało....
Może ktoś rzucić okiem na log, w tej chwili dysponuje tylko logami BS i MB dynamicznych brak....
BS 011 - http://vaglog.rtnet.pl/hant2_120457.html
ODPOWIEDZ