Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:geometria praktycznie w ogóle nie pracowała, bo był pęknięty wężyk przy samej gruszce.


Przy braku podciśnienia turbina nie doładowuje - geometria jest ustawiona w min doład., więc to raczej nie to. W BS widać, że kierownice przestawiają się dosyć szybko, w dynam. pomimo przycinania się geometrii n75 nie dochodzi do wartości granicznych przy regulacji ciśnienia, ja bym z czyszczeniem sie wstrzymał i ze zmianą aury spróbował wypalić sadzę.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Jedna rzecz mnie nurtuje jak się objawiają logi jak ktoś ma za krótko skręconą sztangę na gruszce?

Poniżej dwa logi niby już po przepalaniu sadzy.
Poprawy brak, a dość mocno go cisnąłem przez 100km.
Grupy: 011,003,011,003 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_119699.html
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Przy 3000obr wysterowanie zaworu jest prawie wzorcowe i na 99% sztanga ma poprawną długość, w związku z późnym wstawaniem turbiny można by było ją delikatnie skrócić, sprawdź też wężyki i wartość podciśnienia na gruszce - może kierownice się nie przestawiają w max doładowanie?
Michal
Awatar użytkownika
leeon
Forumowicz
Posty: 421
Rejestracja: 29 lip 2010, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Rzeszów

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: leeon »

Tak jak pisze szymekgd :mrgreen: , wydłużenie sztangi powoduje późniejsze wysterowanie turbo, skrócenie przyspiesza. Tylko nie zapędzaj się z kręceniem nakrętką. Przyjmij małą regulacje np. co pół obrotu ;) I koniecznie zaznacz czymś obecne położenie, tak abyś mógł do niego później wrócić ;)
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

szymekgd pisze:
Dawid1992P pisze:Hmm w VwTool pokazało błąd n75 natomiast w vagu nie. CO o tym sądzic?


Jeżli skasowałeś błąd to znikł.

Jakie kanaly zlogowac ?


A co chcesz sprawdzić?

Statyczne: 000BS- kąt, 001 - dawka, 004BS - regulacja kąta, 011 - turbina, 013 - korekcje wtrysków.

Zrób porządny statyczny 011 i 011BS, jeżeli nie zostanie osiągnięte dolne ciśnienie doładowania to prawdopodobnie podciśnienie nie zasysa sztangi gruchy max do środka - sprawdź wartość podciśnienia na gruszce, wężyki i n75. Inna możliwość to zacięta sztanga lub dziurawa membrana w gruszce, przestawiony ogranicznik lub stojąca w poz. min. doładowania geometria w turbinie, ubytek materiału w kole kompresji części zimnej...

http://vaglog.rtnet.pl/rekin90_119814.html
http://vaglog.rtnet.pl/rekin90_119815.html
http://vaglog.rtnet.pl/rekin90_119816.html
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Dawid1992P, z logu 011BS wynika, że turbina nie pompuje - zacznij od sprawdzenia/wymiany wężyków podciśnienia.
Michal
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

Odłączyłem ten wężyk, może to być powodem ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62f ... 5c668.html

A jak kąt i dawka? W normie?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Dawid1992P pisze:Odłączyłem ten wężyk, może to być powodem ?


Jeżeli go nie zaślepiłeś to tak - układ podciśnień ma być zamknięty.

Kąt przyśpieszony o ok.20st. - jak dla mnie może zostać, oczywiście zakładam, że to log BS przy temp. >80st. Dawkę można wyliczyć z 000, ale jestem leniwy i poproszę 001 ;)
Michal
Awatar użytkownika
Dawid1992P
Forumowicz
Posty: 383
Rejestracja: 20 sie 2012, 21:28

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Dawid1992P »

będzie szefie ale chyba juz nie dzis ;]
dzieki za pomoc.
Te logi na odpalonym rozgrzanym silniku ale nie w jeździe.

Moze ten brak pompowania byc przez uwalony n75 ? teraz mi to przyszlo do głowy a nie zamienilem go jeszcze z n18, a wywala mi błąd n75
Bo podczas jazdy pompuje, slabo ale pompuje.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Dawid1992P pisze:a wywala mi błąd n75


Jaki błąd?
Michal
ODPOWIEDZ