Ja nie zmieniałem uszczelniacza wału i mam wątpliwości, czy powinno się go wymieniać 'profilaktycznie'. W skrzyni miałem wyciek z jednej z półosi i stwierdziłem, że wymienię uszczelniacze obydwu półosi, skoro skrzynia jest wyciągnięta. W rezultacie ta która ciekła już nie cieknie, za to ta która była ok, zaczęła cieknąć...
kolego motyka8, w aukcji wyraźnie jest zaznaczone co zawiera zestaw. Śrub niestety tam nie ma. Poszukaj jakie śruby powinny być i zakup takowe w jakimś porządnym sklepie
Albo podjedź do ASO, chociaż to nie jest najtańsza opcja. Jak kupujesz używaną jednomasę to możesz poprosić, żeby Ci dorzucili śruby. Ja kupiłem cały komplet (jednomasa + stare sprzęgło) i miałem dzięki temu komplet śrub.
Nie widzę w tym żadnego problemu. Tak samo nie powinno się używać tych samych śrub do mocowania silnika, więc jeśli odkręcisz łapę skrzyni biegów to potem powinieneś wymienić śruby. Tak samo jeśli robiłeś rozrząd to też odkręcałeś łapę silnika i powinieneś wkręcić nowe śruby. Więc ja to raczej traktuję z przymrużeniem oka i stosuję stare śruby. Tyle tylko, że te które mocują koło masowe do wału powinny być przykręcone na kleju.