U mnie też się zrobiła turbodziura po regeneracji. Na początku myślałem, że to wina przejścia na turbo ARL, ale przecież w ARLu seryjnym nie ma turbodziury.
Podobno mój tuner przy korekcie softu kreci też sztangą, żeby to opanować. Więc liczę na to, że uda mu się zrobić tak, żeby było dobrze.
marek_igor, W moim chcieli zlikwidować turbodziure programem i się okazało że miał na turbinie 1,9 bara, także programem tego nie da się zlikwidować, efekt był taki, że po 1000km wydmuchał uszczelkę pod kolektorem. Długo jeździłem i szukałem rozwiązania zlikwidowania tej dziury, ale nikt nie znał odpowiedzi więc po prostu się nauczyłem z tym jeździć i tak operować biegami żeby było dobrze.
Co nie zmienia oczywiście faktu, że ARL tak nie ma mieć, bo mój poprzedni ARL tak nie miał i Twój też nie miał.
Proszę o poradę, bo nie jestem jedyny, że po regeneracji mam laga w przedziale do 2000 obr Wybieram się na korektę softa, ale zastanawiam się czy coś to pomoże...
Kumpel po wymianie gruchy w leonie trzy razy jeździł na ustawianie gruchy, podłączali manometr, zczytywali, ale nie trafiali Skoro jest lag to pewnie trzeba skrócić, lag powinien zniknąć, a przy 3000 wysterowanie n75 powinno osiągnąć ok. 65%
Da się to sprawdzić vagiem? Innymi słowy czy vag może pomóc w poprawnym ustawieniu gruchy? Bo raczej w tym dopatrywałbym się przyczyny laga.
jakub_bb, jak widzisz nieważne czy regeneracja kosztuje 2000 czy 800zł, problem powstał ten sam. Tjuner mi to przewidywał na samym początku i on twierdzi cały czas że to wina złej regeneracji
Proszę o poradę, bo nie jestem jedyny, że po regeneracji mam laga w przedziale do 2000 obr Wybieram się na korektę softa, ale zastanawiam się czy coś to pomoże...
Kumpel po wymianie gruchy w leonie trzy razy jeździł na ustawianie gruchy, podłączali manometr, zczytywali, ale nie trafiali Skoro jest lag to pewnie trzeba skrócić, lag powinien zniknąć, a przy 3000 wysterowanie n75 powinno osiągnąć ok. 65%
Da się to sprawdzić vagiem? Innymi słowy czy vag może pomóc w poprawnym ustawieniu gruchy? Bo raczej w tym dopatrywałbym się przyczyny laga.
Na filmiku dostępnym na youtube na stole ustawiają długość sztangi gruchy po podaniu podciśnienia - trzeba znać parametry turbiny, u kumpla jeździli z kompem i wprowadzali korektę wg. 011, ale ma ori turbinę ALH.
Moim skromnym zdaniem, jeżeli przy regeneracji nie rusza się długości sztangi to niepotrzebna jest jej regulacja.
Czyli potrzebna jest regulacja długości - zauważ, że na starej sztandze była zaznaczona farbą fabryczna długość.
Skracając długość lag powinien zniknąć.