[ALL] Zawieszenie

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
macsta12
Forumowicz
Posty: 318
Rejestracja: 25 kwie 2012, 14:15
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Dęblin

[ALL] Zawieszenie

Post autor: macsta12 »

Panowie czy te sprężyny będą pasowały do mojego tolka? http://allegro.pl/sprezyny-obnizajace-e ... 96195.html Opłaca się je kupić?
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Skąd?: Świętochłowice

[ALL] Zawieszenie

Post autor: remiq »

Skoro tak pisze w opisie aukcji, to pewnie będą pasowały. A cena wydaje mi się dobra.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
seeker84
Forumowicz
Posty: 535
Rejestracja: 27 paź 2012, 19:06

[ALL] Zawieszenie

Post autor: seeker84 »

Witam.
Zaczynam się zastanawiać nad wymiana amortyzatorów i sprężyn w swoim Tolku.
Polecono mi amorki firmy Bilstein... co o nich myślicie?
Ktoś jeźedził lub jeździ na nich?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Skąd?: Świętochłowice

[ALL] Zawieszenie

Post autor: remiq »

To bardzo dobre, markowe amortyzatory. Warto kupić.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
Koszi
Forumowicz
Posty: 540
Rejestracja: 25 sie 2012, 21:30

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Koszi »

Witam

Koledzy zakupiłem ostatnio używany zestaw Eibach Pro-kit i potzrebuję teraz do tego zestawu amory. Bardzo bym prosił o doradzenia co najlepiej założyć.
Prześledziłem już parę wątków na naszym forum jak i na LC i wszyscy polecja Kayaba Ultra SR lub Koni Street.
Chętnie bym takie założył ale wiadomo brak siana. Narazie mnie jeszcze nie przypiliło i nie musze od razu zmieniać i mogę poczekać nawet do lata i być może trochę kasy się uzbiera.
Ale moimi typami są Bilstein B4 o skróconym skoku dedykowane ponoć do zawiasu sportowego lub kpl amorów MTS.
W poprzednim aucie jeździłem na całym kicie TA (amory +springi) czyli ponoć półkę niżej niż MTS i dawał spokojnie radę. Nie bujało, samochód nie podkskiwał, nie przechalał się itp.
Bardzo prosiłbym osoby które mają w swoich autach krótsze sprężyny najlepiej Eibach + powyższe amory (B4 lub MTS) o wypowiedź jak się to u nich spisuje.

Pozdro
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3127
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Zawieszenie

Post autor: DzieX »

Zaznaczę na początku, że nie chwalę tego gdyż sam mam (choć akurat mam), ale...
Bilstein B4 nawet w wersji sport to klasa niżej niż KONI STR.T. Ponoć KONI są dużo wytrzymalsze. Ja osobiście mam właśnie KONI + Eibach Pro KIT.
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[ALL] Zawieszenie

Post autor: marek_igor »

Ja mam B4 Sport ze sprężynami WEITEC 60/40 - jest twardo, nisko i sztywno, czyli tak jak chciałem - polecam metalową osłonę pod silnik.
Jakiś czas sprężyny te były na seryjnych amorach (też krótsze bo silnik ARL) na przeglądach wychodziło 75%-80% skuteczności - o ile w to wierzyć...

Po zmianie na B4 jestem zadowolony, poprawiło się "wybieranie" nierówności, twardość się nie zmieniła :)
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[ALL] Zawieszenie

Post autor: bartek »

Koszi, miałem MTSy i odradzam wszystkim ten badziew. Najpierw zaczeły stukać, a potem wylały.
Teraz pomykam na KYB USR+ Eibach Pro Kit - twardo, sztywno i Ok :-P
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
Koszi
Forumowicz
Posty: 540
Rejestracja: 25 sie 2012, 21:30

[ALL] Zawieszenie

Post autor: Koszi »

Dzięki koledzy za odpowiedź :)
marek_igor, powiedz mi nie ma przypadkiem na tych B4 efektu ping pong.
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Skąd?: Niepołomice

[ALL] Zawieszenie

Post autor: marek_igor »

Koszi pisze: powiedz mi nie ma przypadkiem na tych B4 efektu ping pong.


To już raczej kwestia sprężyn.
Tak jak już pisałem, na seryjnych były nierówności bardziej odczuwalne, niż na B4.
Jeździ się fajnie, inni którzy jeździli moim, też chwalili.
ODPOWIEDZ