Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: kornat »

ozio21, kąt wtrysku masz trochę przyśpieszony.
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

A kąt może się sam z siebie przestawić, bo nic nie było ruszane od 1,5 roku mechanik zmienił rozrząd i tyle. Chyba, że od razu mi źle ustawił.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Nadal jednak na biegu jałowym są odczuwalne jakieś drgania silnika.


Na wolnych nie trzyma obrotów..

ozio21 pisze:Chyba, że od razu mi źle ustawił.


Właśnie.
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Panowie ten nowy czujnik cieczy jest na pewno sprawny ?
Został kupiony w skodaczesci, ale przyszedł czarny rok produkcji 2008.

Na zimnym:
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110578.html
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110579.html

Na rozgrzanym:
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110471.html
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110472.html

Tak się zastanawiam z tymi drganiami, bo raz je mam, a raz nie. Log poniżej po 30km jazdy:
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110103.html


Poniżej jazda po mieście i za każdym razem inne temperatury:
http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110463.html

Łączyć te dragania z czujnikiem cieczy, czy już w ogóle go wykluczyć ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:Tak się zastanawiam z tymi drganiami, bo raz je mam, a raz nie. Log poniżej po 30km jazdy:


ozio21 pisze:Poniżej jazda po mieście i za każdym razem inne temperatury:


Ja bym na temp. nie patrzył, dawka paliwa skacze minimalnie i chyba w normie (u mnie podobnie), spróbuj vagiem zmienić dawke na niższa, tj. o. 3.6 i zobacz czy drgania znikną.
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Dwa logi 015 pierwsza część loga jest wartość standardowa dawki, pod spodem(przewijając) jest drugi log ze zmienioną dawką.

http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_110678.html

Chyba nie za dobrze to wygląda ?
Może ta skacząca dawka opóźniać wstawanie turbiny ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21 pisze:Chyba nie za dobrze to wygląda ?


Mocno zmniejszyłeś, ale nie widać poprawy, ustaw na 3.6 - ori wartość.

Może ta skacząca dawka opóźniać wstawanie turbiny ?


Niezauważalnie.

W logach zamieszczonych 08.01 silnik równo trzyma obroty, a dziś falują...Można powiązać objawy z temperatura itp.?
Michal
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Skąd?: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Dzisiaj została wymieniona uszczelka vacum pompy i odczuwalne jest, że auto lepiej się zbiera.

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/ozio21_111641.html

Jednak turbina i tak późno wstaje, ale przynajmniej jeden problem mniej.
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Skąd?: Lublin

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: cash »

Witam, prosiłbym o sprawdzenie logu, czy dalej zapieczone łopatki? Czy coś z ciśnieniem nie tak? Bo też coś z hamulcami mam, twardy pedał i słabe hamowanie. Wężyki wszystkie podpięte. Wcześniej mi się odpiął od N18, podłączyłem, ale bez zmian.

Przy końcu logu awaryjny złapał. Tak ogólnie tylko na 4 biegu czasem łapie awaryjny, tyle, że gazu do dechy nie wciskam.

Log (0 - 003,011)

Jeszcze kąt wtrysku 60 ok? Nie będzie powodował zwiększonego spalania?

Log 000
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

cash pisze: Jeszcze kąt wtrysku 60 ok? Nie będzie powodował zwiększonego spalania?


Nie, ale będzie lepiej palił w zimie.

cash pisze: Przy końcu logu awaryjny złapał. Tak ogólnie tylko na 4 biegu czasem łapie awaryjny, tyle, że gazu do dechy nie wciskam.


Od 2000obr jest przeładowanie na maxa. Gdyby podciśnienie szwankowało to by doładowania nie było, więc do sprawdzenia n75 oraz jego podłączenie - może go ominąłeś i cały czas jest max podciśnienie na gruszce, grucha - może nie odbijać, turbina - stojąca geometria, źle złożona lub spięta z gruchą.
Michal
ODPOWIEDZ