N75 tak był sprawdzony natomiast przepływka nie bo błąd pojawił się ostatnio wcześniej się nie pojawiał a objawy były takie same.
Ktoś mi ostatnio mówił że to może być przyczyna zapchanego katalizatora i żeby go wyciąć i zaślepić egr . Co o tym sądzicie ??? wydaje mi się to mało prawdopodobne ale ...
A przypadkiem nie "pyka" n75? W chłodniejsze dni w ok. 2500obr może pykać przekaźnik świec (faza dogrzewania) i wtedy przygasają światła - duży pobór prądu. Jak masz dodatkowy podgrzewacz płynu to jego przekaźniki mogą klikać.
Ktoś mi ostatnio mówił że to może być przyczyna zapchanego katalizatora i żeby go wyciąć i zaślepić egr .
Nie zaszkodzi, ale to naciągana teoria.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 16:22 przez szymekgd, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie ciężko zlokalizować to pykanie ale to raczej na pewno jakiś przekaźnik .
Ale też tak sobie pomyślałem że nie zaszkodzi spróbować i na dniach katalizator zostanie wycięty a EGR zaślepiony .
Jak to nic nie pomoże to może spróbuje zrobić logi nigdy w sumie tego jeszcze nie robiłem ale z wujkiem "google" myślę że dam radę.
Witam, mam taki problem. Zatankowałem wczoraj na orlenie do pełna i od razu po odjechaniu samochód stał się bardziej mułowaty. Nie ma tragedii, ale zdecydowanie jest słabszy niż wcześniej. Na zimnym silniku jedzie się tak jak na awaryjnym. Zawszę tankuję na orlenie tym samym, ale wczoraj akurat na innym zatankowałem.