[ALL] Wykresy z hamowni

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3172
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: DzieX »

Jaki przebieg?
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Olsztyn-LW

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: rafrut6 »

Prawie seria jest ;-)
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
spajdi
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 23 gru 2012, 18:15
Auto: Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Rybnik

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: spajdi »

Przebieg - nie mam pojęcia... Pewnie 200-240 tys. ;-)
Na liczniku niecałe 140kkm :evil:

Rafrut różnica do serii jest kosmetyczna co przy wolnossącym uważam za dobry wynik... ;-) Fordowskie 2.5 V6 170KM potrafiły mieć przy przebiegu 80-150 tyś. km moce rzędu 155-160KM :shock:

Niestety z tego co obserwuję to tendencja jest taka, że przy silniku wolnossącym jak jest to co fabryka przewidziała to już jest dobrze, a przy silnikach turbo czy to bena czy bocian bardzo często już fabrycznie jest więcej niż miało być :-)

Największą przewagą silników turbo jest bardzo tanie i proste modzenie tych aut dlatego polowałem na auto z 1.8T, ale trafił się Tolek 2.3 VR5 w nienagannym stanie w dobrej kasie no to wziąłem... po 3 tygodniach daremnego szukania nie zajeżdżonego Audi A3/A4 z 1.8T... :-?

Ale póki co nie żałuje - dźwięk VR5 rekompensuje wiele <zygi>
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4506
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Roxon40 »

Fajnie jak serię jeszcze trzyma to nic tylko się cieszyć :)
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
DzieX
Administrator
Posty: 3172
Rejestracja: 22 cze 2011, 09:58
Auto: Seat
Model: Toledo 1M
Skąd?: Nadarzyn
Kontakt:

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: DzieX »

spajdi pisze:Niestety z tego co obserwuję to tendencja jest taka, że przy silniku wolnossącym jak jest to co fabryka przewidziała to już jest dobrze, a przy silnikach turbo czy to bena czy bocian bardzo często już fabrycznie jest więcej niż miało być :-)


Niby tak, choć taki ABF przykładowo często miał ładnych parę koni w gratisie z fabryki.
SEAT Toledo .:R32 4x4: forum facebook blog | VW Polo | RENAULT Laguna | SEAT Leon
spajdi
Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 23 gru 2012, 18:15
Auto: Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Skąd?: Rybnik

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: spajdi »

Dziex no to już różnie bywa zależnie od modelu/producenta...

Ja generalnie jestem zadowolony z wyniku ;-)
W styczniu do auta wpada porządne LPG i potem nic tylko się cieszyć z taniej i przyjemnej jazdy :-D Po jakimś pół roku jazdy na LPG auto wróci na hamownię i zostanie zrobiony pomiar na obu zasilaniach Pb/LPG.

Ogólnie póki co jestem zadowolony z tolka wersja 2.3 V5 ma -15mm i utwardzone zawieszenie i jeździ się tym bardzo fajnie dzięki temu, a do tego wyposażenie "full wypas" brakuje tylko grzania zada :-P
Hamulce też niczego sobie tarcze 288mm z przodu robią robotę...

Kilka rzeczy do dopracowania mam jeszcze, ale w okolicy lata autko będzie już dopieszczone.
Usterki typu fotel kierowcy skrzypi na dziurach, gdzieś jakieś plastiki się czasami odzywają szczególnie na mrozie, ale to są tematy do ogarnięcia wiosną :-)
Łojek
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 07 paź 2012, 11:10
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Olsztyn

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Łojek »

Mój ASV miał seryjnie 123 KM i 264 Nm
Po sofcie wyszło 143KM i 314 Nm
Przy serii wyglądało na to, że turbina przeładowuje nieco,
ale po sofcie się "rozruszała" co widać po kreskach.
Tak czy siak przeczyszczę te prowadnice profilaktycznie.
Obrazek
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Było 123KM, 264 Nm, było 143KM i 314Nm, jest 165KM,365Nm
Moja replika dakarowej Yamahy...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Awatar użytkownika
kebziu
Forumowicz
Posty: 197
Rejestracja: 11 lis 2011, 21:52

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: kebziu »

no bardzo ładne kreski... jak wrażenia po? zabrakło mocy w drodze powrotnej??
Kebziu
Polecam RB auto Olsztyn ulica Kołobrzeska 50.
Łojek
Forumowicz
Posty: 110
Rejestracja: 07 paź 2012, 11:10
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV+
Skąd?: Olsztyn

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Łojek »

kebziu pisze:no bardzo ładne kreski... jak wrażenia po? zabrakło mocy w drodze powrotnej??


No zapier...ala ładnie :)
I spalanie spadło o jakieś 0,5l/100km
nie spodziewałem się aż takiej różnicy,
teraz szukam jednomasa i dalej coś będę cudował :)
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Było 123KM, 264 Nm, było 143KM i 314Nm, jest 165KM,365Nm
Moja replika dakarowej Yamahy...
https://picasaweb.google.com/108651862641483365846
Awatar użytkownika
Art
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 24 lis 2012, 09:12

[ALL] Wykresy z hamowni

Post autor: Art »

Ja również dziś zajechałem na hamownię sprawdzić osiągi.
Jeśli chodzi o KM to jestem zadowolony, ale Nm mogło być więcej... :)
Obrazek
Nie pomoże koni kupa, gdy kierowca dupa.
ODPOWIEDZ