[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: vwir »

I - z własnego doświadczenia - dobrze radzę, nie olewajcie tego kleju. Jeśli go nie ma to rozgrzany i rozrzedzony olej potrafi wydostawać się po gwincie śruby i wyciek gotowy.
b
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: byrt »

Wiem, że temat pewnie był wałkowany, ale mam pytanie czy w momencie kiedy pada dwumas, jest sens kupować samo koło jednomasowe i montować?

Macie jakiś sprawdzony sklep/sprzedawce u którego można w miare rozsądnej cenie dostać koło jednomasowe?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: vwir »

Nie rozumiem pytania. Jak to samo koło jednomasowe? Bez sprzęgła? Nie będzie pasowało.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: kornat »

byrt, a jak jedno mas chcesz spasować ze sprzęgłem z dwumasy?
b
byrt
Forumowicz
Posty: 326
Rejestracja: 03 lip 2012, 23:02

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: byrt »

Do tego jeszcze nie doszedłem :D
to może tak: pada dwumas a sprzęgło jest ok - jedyne rozwiązanie nowy dwumas, albo wymiana kompletu?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: vwir »

Gdzieś musisz mieć tłumiki drgań. Przy jednomasie są one w sprzęgle, przy dwumasie są w kole zamachowym. Więc jednomas+sprzęgło z dwumasy = brak tłumików drgań = coś się wysra przy pierwszym odpaleniu :-)
P
PIOTREK52125
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 31 sie 2012, 17:25

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: PIOTREK52125 »

koledzy widzę ze zdania co do montażu sztywnego koła są podzielone chciałbym sie dowiedzieć od tych którzy maja już zamontowany własnie sztywne jak to wychodzi jak sie na tym jezdzi czy jest różnica odczuwalna po zamontowaniu sztywnego kola zamierzam wkrótce będę musiał wymienic sprzęgło bo kończy żywot dwumas a zastanawiam się nad sztywnym wiadomo mniejsze koszty ;-) ale czy cos nie padnie po zamontowaniu sztywnego na co musze uważac proszę o wypowiedzi
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: vwir »

A czy ktoś ze sztywnym kołem na nie narzeka? Bo z tego co zauważyłem to na sztywne koła najczęściej narzekają ci ktorzy go nie mają.
Awatar użytkownika
rafrut6
Forumowicz
Posty: 1401
Rejestracja: 23 lut 2010, 21:30
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 2.3 V5
Lokalizacja: Olsztyn-LW

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: rafrut6 »

Przy sztywnym kole czuc troche wieksze drgania które przenosza sie na auto. Tak to minusów nie zauwazyłem. Sprzegło pancerne które starcza na długo
http://www.rbauto.eu
POLECAM
:)
Było Toledo ALH 165/350NM
Było S1 -180/400 NM
Jest Toledo 2.3 AGZ 150
Awatar użytkownika
Sikor
Forumowicz
Posty: 98
Rejestracja: 24 lis 2012, 16:44
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Radom

[1M] Sprzęgło G60/VR6 + koło zamachowe jednomasowe

Post autor: Sikor »

Mam jednomas , porównując do toledo kolegi który ma dwumas różnicy nie zauważyłem .
ODPOWIEDZ