Wymieniałem swoje w Tolku dwa miesiące temu. Nie dlatego że dwumas był zużyty lub tarcza, bo były jak nowe bez żadnych luzów (135tys) tylko pod plany mocowe, przy okazji trafiła dłuższa skrzynia.
Nowy docisk ori z aso do vr6 robiony dla vw przez Luka, tarcza i kolo g60/1z/ahu też Luka i chodzi super. Nic nie szarpie, bardzo płynnie , ładniej gaśnie, łatwiej się rusza z dwójki, no i nie wibruje już na wysokich biegach od wysokiego momentu obr.
Jedyne minusy to twardziejszy pedał sprzęgła (twardy docisk) i lekko słyszalna grzechotka, która zanika po wciśnięciu sprzęgła. Pracują tłumiki na tarczy sprzęgłowej, ciszej niż na tarczy vr6 ale jest, może się ułożą z czasem...
Mam pytanko, na kole zamachowym jednomas, mam jeszcze dopisek WWO czy to ma jakieś znaczenie ? Numer seryjne się zgadza, jest napis ggg50 tylko po zakupie się dopatrzyłem tego WWO czy podejdzie do ASV ?
Ja tez zbieram powoli klamoty do przejścia na sztywne sprzęgło.
Koło od 1Z kupiłem za 70zł na lokalnym szrocie,
poszło już do zabielenia, bo jakieś nieco "przyłapane" było
Łojek pisze:Ja tez zbieram powoli klamoty do przejścia na sztywne sprzęgło. Koło od 1Z kupiłem za 70zł na lokalnym szrocie, poszło już do zabielenia, bo jakieś nieco "przyłapane" było
Kupiłeś o takich numerach jak powinno być? W 1Z były dwa rodzaje kół. Najpierw dawali cięższe a dopiero poźniejsze wersje miały takie jak jest na pierwszej stronie tematu.
Graty kupione
Zamach - 150,-
Sprzęgło Sachs - 420,-
Śruby - 30,-
Do tego miałem problem z zapadającym się pedałem więc zestaw naprawczy wysprzęglika za 30,- i tak przy okazji się zrobi .
W sobotę zaczynam ogarniać
sklep z olejami mam przez drogę i tam też zamówiene części więc wszystko kompleksowo zakupię. O uszczelniaczu nie pomyślałem, jutro zamówię na środę będę miał .[/quote]