Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Postprzez szymekgd » 26 stycznia 2015, o 10:49

vwir napisał(a):Jest znacznie lepiej ;)


Przepływka niedomaga?
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez Bodzio47 » 26 stycznia 2015, o 19:32

nie wiem , teraz auto ma buta to wydaje mi sie że jest dobrze :D może przepływke też by wypadało przeczyścić
Avatar użytkownika
Bodzio47
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 17:52
Lokalizacja: Okolice Sanoka
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez szymekgd » 27 stycznia 2015, o 13:16

nie wiem


W logu od ok.2,8kobr już zaniża
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez kielich » 3 lutego 2015, o 19:20

Chciał bym się upewnić, czy te przewody co są podłączone do egr i n75 (przewody podciśnienia, tak się chyba nazywają) maja średnicę 3,2 i 4mm średnicy ??
kielich
Forumowicz
 
Posty: 274
Dołączył(a): 29 października 2013, o 19:55
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez krzysiek1606 » 6 lutego 2015, o 11:25

szymekgd napisał(a):
nie wiem


W logu od ok.2,8kobr już zaniża

nie jest jeszcze tak zle
wedlug mnie wypadalo by deko wydluzyc sztange
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
krzysiek1606
Forumowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 4 stycznia 2015, o 18:09
Lokalizacja: nasielsk
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Bodzio47 » 9 lutego 2015, o 21:55

Śruba od regulacji sztangi się zapiekła i za chiny nie rusze jej teraz bo dostępu nie ma . Jak narazie odpukać auto śmiga i buciora ma :D za to coś innego się musiało spier..... , mianowicie mechanizm podnoszenia szyb :P ah te mrozy...
Avatar użytkownika
Bodzio47
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 grudnia 2014, o 17:52
Lokalizacja: Okolice Sanoka
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Kaiser » 6 marca 2015, o 21:59

Czyściłem dziś EGR. Co tam w nim było to masakra!. Wszystko fajnie poskładałem ale... czy te dwie plastikowe opaski na tym łączniku idącym od EGR do rury IC można zastąpić metalowymi opaskami na wkręt? Bo za ch**a nie potrafię tych opasek założyć z powrotem na miejsce (btw. klucz "żabka" mam dosyć starego typu) a po przejechaniu kilkaset metrów wąż wyskakuje i odcina turbo więc nie bardzo da się jeździć
Avatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
 
Posty: 134
Dołączył(a): 28 lipca 2014, o 11:38
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez vwir » 6 marca 2015, o 22:56

Kup sobie sensowną żabkę albo specjalny klucz do takich opasek, coś w ten deseń: http://allegro.pl/yt-0653-szczypce-z-li ... 98725.html
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez Kaiser » 6 marca 2015, o 23:25

No ok ale czy na pare dni moge zalozyc te metalowe opaski? Łącznik nie wyskoczy?

Chyba że kupię gdzieś jutro żabke
Avatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
 
Posty: 134
Dołączył(a): 28 lipca 2014, o 11:38
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez vwir » 7 marca 2015, o 08:45

Nie powinno się nic stać, ale te na śrubokręt są węższe niż oryginalne więc uważaj tylko, żebyś nie przeciął gumy. Powinny być ok.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2766
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron