Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Postprzez ghul17 » 7 marca 2015, o 08:58

30-40 zł w brzesku kupisz takie szczypce do tych opasek jak cos napisz pw to powiem co gdzie i jak
ghul17
Forumowicz
 
Posty: 184
Dołączył(a): 23 lutego 2013, o 19:09
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez DzieX » 8 marca 2015, o 04:34

Te skrecane potrafią uszkodzić powierzchnie, bo w miejscu gwintu sa płaskie.
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2124
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Postprzez Kaiser » 8 marca 2015, o 22:45

ghul17, poszło pw

Od wczoraj założone mam skręcone ale jeśli nie wskazane jest na nich jeździć to pasuje założyć te opaski
Avatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 28 lipca 2014, o 11:38
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez irocket » 8 marca 2015, o 22:54

Mówicie o tym paskudztwie?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

Postprzez Kaiser » 13 marca 2015, o 17:15

Jeśli Ci chodzi o opaskę to tak, o tym mowa :P

[ Dodano: 2015-03-13, 16:15 ]
ghul17, kupiłem w tym sklepie szczypce. Jeszcze raz dzięki :)

Co możecie powiedzieć o EGRach firmy SKV Germany? Bo chyba szykuje mi się wymiana (cieknie z jednej dziurki, tej od strony silnika)
Avatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 28 lipca 2014, o 11:38
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Sony » 13 marca 2015, o 21:39

Kaiser, usuń całkowicie i z dyńki :P
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6691
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Kaiser » 13 marca 2015, o 22:53

Myślałem o tym, ale podobno auto bardziej kopci a w zimie samochód wolniej się nagrzewa :P
Avatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 28 lipca 2014, o 11:38
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Sony » 14 marca 2015, o 11:22

Ja mam zaślepiony EGR już od ładnych kilku lat i nie narzekam. Owszem w zimę nagrzewa się nieco wolniej, ale poza tym same plusy. Kopcenie mam jedynie po odpaleniu i przy niedogrzanym silniku (ale nie jakieś mega), nie odkłada mi się syf w postaci nagaru i autko lepiej się wkręca na obroty.

Jak to zawsze bywa - coś za coś :)
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6691
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Sony » 14 marca 2015, o 11:22

Ja mam zaślepiony EGR już od ładnych kilku lat i nie narzekam. Owszem w zimę nagrzewa się nieco wolniej, ale poza tym same plusy. Kopcenie mam jedynie po odpaleniu i przy niedogrzanym silniku (ale nie jakieś mega), nie odkłada mi się syf w postaci nagaru i autko lepiej się wkręca na obroty.

Jak to zawsze bywa - coś za coś :) EGR to wymysł (pseudo)ekologów.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6691
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Kaiser » 14 marca 2015, o 14:48

Pomyślę nad tym :) A czy jeśli EGR cieknie tylko z tej jednej dziurki (z drugiej nic się nie leje, a w okolicach uszczelek/ łączeń sucho) tzn. ze puszcza turbo? Czy może odma?
Avatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 28 lipca 2014, o 11:38
Lokalizacja: Okolice Brzeska/ NS
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron