Zawór EGR / N75

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

vwir pisze:Jest znacznie lepiej ;)


Przepływka niedomaga?
Michal
Awatar użytkownika
Bodzio47
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 09 gru 2014, 16:52
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Sanoka

Zawór EGR / N75

Post autor: Bodzio47 »

nie wiem , teraz auto ma buta to wydaje mi sie że jest dobrze :D może przepływke też by wypadało przeczyścić
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Zawór EGR / N75

Post autor: szymekgd »

nie wiem


W logu od ok.2,8kobr już zaniża
Michal
kielich
Forumowicz
Posty: 274
Rejestracja: 29 paź 2013, 18:55
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

Zawór EGR / N75

Post autor: kielich »

Chciał bym się upewnić, czy te przewody co są podłączone do egr i n75 (przewody podciśnienia, tak się chyba nazywają) maja średnicę 3,2 i 4mm średnicy ??
krzysiek1606
Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 04 sty 2015, 17:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: nasielsk

Zawór EGR / N75

Post autor: krzysiek1606 »

szymekgd pisze:
nie wiem


W logu od ok.2,8kobr już zaniża

nie jest jeszcze tak zle
wedlug mnie wypadalo by deko wydluzyc sztange
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238
Awatar użytkownika
Bodzio47
Forumowicz
Posty: 9
Rejestracja: 09 gru 2014, 16:52
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Sanoka

Zawór EGR / N75

Post autor: Bodzio47 »

Śruba od regulacji sztangi się zapiekła i za chiny nie rusze jej teraz bo dostępu nie ma . Jak narazie odpukać auto śmiga i buciora ma :D za to coś innego się musiało spier..... , mianowicie mechanizm podnoszenia szyb :P ah te mrozy...
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

Czyściłem dziś EGR. Co tam w nim było to masakra!. Wszystko fajnie poskładałem ale... czy te dwie plastikowe opaski na tym łączniku idącym od EGR do rury IC można zastąpić metalowymi opaskami na wkręt? Bo za ch**a nie potrafię tych opasek założyć z powrotem na miejsce (btw. klucz "żabka" mam dosyć starego typu) a po przejechaniu kilkaset metrów wąż wyskakuje i odcina turbo więc nie bardzo da się jeździć
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Zawór EGR / N75

Post autor: vwir »

Kup sobie sensowną żabkę albo specjalny klucz do takich opasek, coś w ten deseń: http://allegro.pl/yt-0653-szczypce-z-li ... 98725.html
Awatar użytkownika
Kaiser
Forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 28 lip 2014, 11:38
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Okolice Brzeska/ NS

Zawór EGR / N75

Post autor: Kaiser »

No ok ale czy na pare dni moge zalozyc te metalowe opaski? Łącznik nie wyskoczy?

Chyba że kupię gdzieś jutro żabke
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Skąd?: okolice Krosna

Zawór EGR / N75

Post autor: vwir »

Nie powinno się nic stać, ale te na śrubokręt są węższe niż oryginalne więc uważaj tylko, żebyś nie przeciął gumy. Powinny być ok.
ODPOWIEDZ