spadek mocy powyżej 150 km/h

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
barf
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 12:23

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: barf »

Jadąc samochodem po A4 zauważyłem że samochód rozpędza się żwawo do 140 , 150 i 160 km/h ale co dziwne nagle dostaje strzała jakby natrafił na ścianę wiatru predkość utrzyma natomiast nie rozpędza się dalej co ciekawe zwalniając np. do 110km/h rozpędzi się do 140 km/hale to trwa długo... miałem już do czynienia z zapieczonymi łopatkami i padniętym N75 wtedy samochód max szedł 120km/h. Przeciągałem silnik na 2,3,4 do 4,5 tys obr i nic. Błąd i objawy kasuje się wyłączeniem stacyjki. Przeczyściłem przepławkę ale widzę że nic to nie dało zastanawia mnie to uczucie silnego podmuchu wiatru i spadku przyspieszenia?
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4497
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Skąd?: Zabrze

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: Roxon40 »

Dla mnie to objaw na Notlauf. Podłącz auto pod VAG i zobacz co to za błąd. Po za tym twój temat pasuje do tego.

------->>>>> viewtopic.php?t=779
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
barf
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 12:23

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: barf »

To przerabiałem brak mocy po przekroczeniu 3tys obrotów tym razem objaw jest inny a spadek mocy mniej odczuwalny.
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Wałbrzych - okolice

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: migacz1981 »

Ja mam podobny problem a nie mam zmiennej geometrii i w moim przypadku problemem jest zawór upustowy-to przynajmniej mówi VAG,ale nie przejmuje sie tym,bo tak szybko nie jeżdże ;-)
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
eR
Forumowicz
Posty: 346
Rejestracja: 21 wrz 2010, 20:17
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Kielce

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: eR »

migacz1981,
szybko nie szybko ale czasem wyprzedzić trzeba a wtedy może być lipa
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Wałbrzych - okolice

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: migacz1981 »

eR, w moich stronach ciężko gdziekolwiek rozpędzić się powyżej 120 a w miejscach gdzie da rade jechać szybciej przeważnie są dwa pasy w każdym kierunku.Wyprzedzanie również nie jest mile widziane
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Skąd?: Okolice Oławy

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: Kitaj »

migacz1981 pisze:w moich stronach


Migacz jeździ po górach więc mu 4 i 5 nie potrzebna :mrgreen:
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
barf
Forumowicz
Posty: 38
Rejestracja: 06 lut 2010, 12:23

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: barf »

W moich stronach też nie za bardzo da radę protestować, a kolego o który zawór upustowy chodzi???? Gdyby nie wypady na A4 to nawet niezauważany bym problemu ale jak masz 140 a w lusterku pędzi ktoś szybciej to wkurza jak chcesz depnąć by przepościć a tu dupa
Awatar użytkownika
regii.kr
Forumowicz
Posty: 903
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:47
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Kraków

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: regii.kr »

Tez tak miałem to była wina zaworku olalem temat i kasowalem kluczykiem aż pewnego dnia poszedł olej na wydech naszczescie nie na dolot i był siwy dym lepiej to zrobić
Awatar użytkownika
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939
Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Skąd?: Wałbrzych - okolice

spadek mocy powyżej 150 km/h

Post autor: migacz1981 »

barf, nigdy nie zagłębiałem się w to,bo jak pisałem nie jeżdże szybko i to mi nie przeszkadza,ale myślałem jak to zrobić żeby to ogarnąć i na początek zajoł bym się przewodami podciśnienia,bo zawór jest właśnie sterowany podciśnieniowo,natomiast w serwisie diesla gdzie robili mi ostatnio pompe doradzili mi żeby zobić rzecz najprostszą czyli podmienić sprawny zawór od kolegi który ma wszystko w porządku.
Kitaj, ja Cię kiedyś przewioze obiecuje Ci to :622: :623: brązowe spodnie murowane
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
ODPOWIEDZ