Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

Jak wpiąć zawór zwrotny?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Skąd?: Przemyśl

Jak wpiąć zawór zwrotny?

Post autor: dominikk1990 »

niby wszystko ok, w takim razie jutro wymieniam oringi i podzielę się efektem dla potomnych z podobnym problemem :)
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Tarnobrzeg

Jak wpiąć zawór zwrotny?

Post autor: kornat »

dominikk1990 pisze:niby wszystko ok,

tzn. jak niby? Te zaworki albo działa czyli po dmuchaniu się zamyka a przy zaciąganiu się otwiera w zależności z której strony rurki dmuchałeś lub zaworka na rurce zasilania bądź powrotu. Jeżeli w obu przypadkach powietrze przechodziło przez rurki to zaworki nie działały, to wszystko.
dominikk1990
Forumowicz
Posty: 31
Rejestracja: 03 gru 2011, 12:20
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF@143KM :)
Skąd?: Przemyśl

Jak wpiąć zawór zwrotny?

Post autor: dominikk1990 »

no w tym sensie, że niby wszystko sprawne, a i tak powietrze gdzieś zapierdziela, został już tylko ten podgrzewacz, wszystkie możliwe łączenia po drodze sprawdzone, oringi w sumie też jak nowe, oby w tym przypadku jak nowe okazały się jednak nieszczelne, jutro zobaczymy :)

[ Dodano: 2014-02-08, 17:26 ]
Po wymianie oringów powietrze dalej jest w wężyku idącym do pompy, ale jest go już mało, za to nie słychać, że paliwo cofa się, pali po nocy też ładnie :)
ODPOWIEDZ