Pompa vacum, grzanie świec

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Pompa vacum, grzanie świec

Postprzez bacix » 9 grudnia 2011, o 12:57

Witam posiadam toledo 1L 1.9 94r, chciałem się dowiedzieć czy na wężu z pompy vacum powinien być zaworek zwrotny? Hamulce po odpowietrzeniu działają do kilku hamować potem pedał robi się twardy. Następna spr to gdzie szukać problemu jeżeli po przekręceniu kluczyka świece się nie grzeją(dioda w liczniku od świec też się nie pali) a jak hmm docisnę w przekaźniku tą zapatkę to zaczynają się grzać świece(jednak dioda w liczniku się nie pali) Czy to przekaźnik sam w sobie nie działa?
Ostatnio edytowano 12 grudnia 2011, o 20:59 przez bacix, łącznie edytowano 2 razy
bacix
 

Postprzez szymekgd » 9 grudnia 2011, o 16:14

Zaworek pewnie jest w serwie. Silnik to tdi? Jezeli tak to sprawdz diode, steruje ja komputer, dlugosc swiecenia zalezy od temp., w ukladzie grzania sa bezpieczniki (w komorze silnika) i przekaznik, sprawdz je. "Silnik bez T"...Powinien tam byc uklad czasowy ktory zalacza swiece.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez bacix » 9 grudnia 2011, o 20:36

Silnik bez T. Dioda w ogóle sie nie pali. Jeżeli dociskając tą dźwigienke w przekaźniku pod kierownicą diody sie grzeją to szukać czegoś czy wymienic przekaźnik?
bacix
 

Postprzez migacz1981 » 9 grudnia 2011, o 20:49

Bezpiecznik od świec żarowych jest na ścianie grodziowej zaraz za zbiornikiem wyrównawczym zabezpiecza on obwód pomiędzy sterownikiem a samymi świecami i jest on konstrukcji blaszkowej o zabezpieczeniu o ile dobrze pamiętam 40A jeżeli przepali ci się ten bezpiecznik a sklep moto jest daleko lub jest weekend to możesz go zawatować takim samym drutem jak do grota od lutownicy cieńszy będzie się niestety przepalał ale jak najszybciej postaraj się o bezpiecznik bo istnieje duże ryzyko pożaru.Komputer mają silniki z turbiną o mocy co najmniej 90 km jest silnik z turbo co nie ma sterowania z komputera ale on ma tylko 75km i tam sterowanie świecami jest takie jak pisze kolega Szymek-czyli układ czasowy który załącza świece

[ Dodano: 2011-12-09, 19:53 ]
Wymieniaj przekażnik ale sprawdz połączenia czy tam ci gdzieś zwara się nie robi
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
Avatar użytkownika
migacz1981
Sponsor
 
Posty: 939
Dołączył(a): 10 października 2010, o 18:22
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Car: Seat Toledo 1L/1M
Engine: 1.9 TDI AHU/ASV

Postprzez Sony » 11 grudnia 2011, o 10:55

bacix, proszę poprawić temat -> viewtopic.php?t=2372
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6691
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez toledziak95 » 12 grudnia 2011, o 14:27

Zawór na wężu masz, niedaleko wejścia do serwa. Co do grzania świec odłącz czujnik temperatury na przyściu przewodu do głowicy, 4 pinowy zielony. Po jego odpięciu świece powinny grzać maksymalny czas. Jeżeli to nie zmieni reakcji, to masz coś skopane z instalacją lub przekaźnikiem.Instalacja ta jest wręcz "zabytkowa", więc całość sterowania świecami sprawdzić bardzo łatwo. Koledzy nauczcie się czytać, chodzi tu o 1Y a nie jakieś TDi!
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 12 grudnia 2011, o 14:58

toledziak95, pokaz, gdzie jest napisane, ze piszemy o TDi? W TDI ecu steruje swiecami, a w D uklad czasowy.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez toledziak95 » 12 grudnia 2011, o 23:13

Sam zadałeś to pytanie w 2 poście....
Avatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
 
Posty: 401
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 21:25
Lokalizacja: Czeremcha/Białystok
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 13 grudnia 2011, o 09:04

Nie zauwazylem,zeby Kolega napisal jaki ma silnik,wiec mogl sobie sam dopasowac odpowiedz do silnika.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez adamwwy » 19 grudnia 2011, o 04:45

bacix napisał(a):Silnik bez T.


Czyli 1Y...
adamwwy
 

Następna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron