Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
SMILE
Forumowicz
Posty: 312
Rejestracja: 25 maja 2008, 16:54
Kontakt:

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: SMILE »

hmmm kumpel ma octavie z 98r AGR tak na marginesie. Ja mam ALH 99r. ale szczerze to nie wiem czy turbinka ma zmienna geo czy nie...
sz.p.bartek
Forumowicz
Posty: 268
Rejestracja: 20 maja 2008, 15:10
Auto: ...
Model: ...
Skąd?: Trójmiasto
Kontakt:

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: sz.p.bartek »

SMILE pisze:a mam ALH 99r. ale szczerze to nie wiem czy turbinka ma zmienna geo czy nie...

Sprawdź czy masz zawór N75 do sterownia podcisnieniem. Gdzies na forum wklejałem fote z opisanymi elementami pod maską jakbyś nie wiedział gdzie szukać.
Toledo II TDI ASV+ Powered by TUNE-UP
Awatar użytkownika
bartek
Forumowicz
Posty: 2115
Rejestracja: 04 lis 2008, 21:12
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Olsztyn

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: bartek »

ALH ma zmienną ;-)
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Awatar użytkownika
sobieraj10
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 31 gru 2008, 14:15

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: sobieraj10 »

A powiedzcie mi koledzy czy silnik ALH ma tez dwumase bo bo teraz naprawde nie wiem a bylem pewnien zze nie ma
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: Tomas »

wyczytałem na necie, że "Wg katalogu Sachsa sprzęgła silnika są takie same w ALH, AGR, ASV, AHF (dwumas 228mm) czyli w większości samochodów grupy VW z tymi silnikami"
No i kolego zobacz to ogłoszonko https://ssl.allegro.pl/item568107536_568107536.html
Czyli moim zdaniem na 100% masz dwumas
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: Tomas »

no bo to komplet sasha a nie jakiś TajWaj made in Kambodia ;) Chłopaki jakoś przerabiają i dwumasy zastępują jednomasami i chyba taniej to wychodzi (ale czy lepiej?).
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
Awatar użytkownika
sobieraj10
Forumowicz
Posty: 83
Rejestracja: 31 gru 2008, 14:15

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: sobieraj10 »

Oki dzieki kolego jednak moje obawy sie potwierdzily i mam niestety tan nieszczesny dwumas!!!! :-( A specjalnie chcialem wersje 90 konna bo myslalem ze nie bede mial takich problemow jak w moim Passacie b5 czyli turbiny ze zm. geometria i kola dwumasowego, a tu jednak zonk :-( Człowiek uczy sie przrez cale zycie jednak
Awatar użytkownika
Tomas
Forumowicz
Posty: 815
Rejestracja: 10 lip 2008, 11:29

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: Tomas »

ale za to nie masz tych po*****ych wielowahaczów, co strzelają jak głupie :DDD
kolega ma paska b5 i jak mu strzelą raz w roku to jest zadowolony. Zazwyczaj częściej musi wymieniać :/
Turbo i sprzęgło jak zrobisz, to pewnie będziesz miał z tym spokój aż do wymiany autka na nowsze, tak więc głowa do góry ;)
Jak mawiają daltoniści "Życie jest jak tęcza - raz czarne, raz białe" ;)
MarianRLR
Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 15 maja 2009, 20:16
Kontakt:

[ALL] Typowe bolączki diesla - problem i rozwiązanie

Post autor: MarianRLR »

mozesz zalozyc sobie jednomas od golfa 3 ja u siebie mam zmienione i spisuje sie dzielnie juz rok czasu
ODPOWIEDZ