Gruszka podciśnienia od turbiny

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Postprzez Sony » 31 marca 2012, o 08:10

Szczepan, zaleca się robić logi w dwie osoby ze względu na bezpieczeństwo.

Samemu trzeba bardzo uważać, no ale jest to wykonalne.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6694
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Szczepan » 31 marca 2012, o 11:14

Sony, Może coś więcej jakaś instrukcja obsługi co i jak? :-)
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Avatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
 
Posty: 228
Dołączył(a): 11 września 2011, o 12:35
Lokalizacja: Turek
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez kornat » 31 marca 2012, o 11:47

Logi wykonujesz w Meas. Blocks i wybierasz grupę 011 wciskasz log i wybierasz miejsce gdzie ma zapisać. Wbijasz 3 bieg ustawiasz obroty na 1500 i start a następnie wciskasz gaz jakbyś położył cegłe :) Tak sobie ciśniesz do 4000 po czym wciskasz stop. Logi statyczne wybierasz Basic settings wybierasz grupę 011 i to samo co wyżej tylko na postoju na wolnych obrotach. Logujesz 50 sekund.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Szczepan » 31 marca 2012, o 11:51

Jakim programem to zrobić?
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Avatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
 
Posty: 228
Dołączył(a): 11 września 2011, o 12:35
Lokalizacja: Turek
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez kornat » 31 marca 2012, o 12:02

Vag-Com 3.11
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Szczepan » 31 marca 2012, o 12:39

kornat, Wielkie dzięki może jakoś to ogarnę :-P
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Avatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
 
Posty: 228
Dołączył(a): 11 września 2011, o 12:35
Lokalizacja: Turek
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Sony » 1 kwietnia 2012, o 09:49

Dodam tylko, że jak już zrobisz logi to musisz je skonwertować programem CSVConv znajdującym się w folderze z VAG-COM 311.2 (bo taki pewnie kornat miał na myśli).

Jak już to zrobisz to zamieść logi na tej stronie: http://vaglog.rtnet.pl/ i wklej linki w tym temacie: viewtopic.php?t=2740
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6694
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez Szczepan » 1 kwietnia 2012, o 09:59

Sony, Dzięki za podpowiedz ale nie wiem kiedy to ogarnę bo praca się ruszyła i znów cały dzień Łódź i powrót wieczorem więc brak czasu :-/

[ Dodano: 2012-04-11, 21:32 ]
Sony, Zrobiłem jak pisałeś i wysłałem na wyżej podany link logi które dzisiaj udało mi się zrobić mam nadzieje że pomożecie z tym autem ;-)
''Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać.''
Avatar użytkownika
Szczepan
Forumowicz
 
Posty: 228
Dołączył(a): 11 września 2011, o 12:35
Lokalizacja: Turek
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez motyka8 » 15 czerwca 2012, o 22:46

Koledzy a jakie cisnienie jest potrzebne do ustawienia gruszki przy turbinie ASV :?: (przy jakim cisnirniu kierowniczki powinny sie na ful otworzyc ?)
motyka8
 

Postprzez szymekgd » 15 czerwca 2012, o 23:23

Podcisnienie ok.0,9bara
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron