Gruszka podciśnienia od turbiny

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Gruszka podciśnienia od turbiny

Postprzez lukasz070788 » 13 kwietnia 2011, o 20:38

Mam taki problem że turbina wylanczala sie przy 100km/h albo przy 3000obr/min tak wiec pomyslalem ze to kierownice przy turbiniewyczyscilem ją na picuś wszystko ładnie chodzi w środku ale o dziwo po złożeniu wszystkiego turbinka nie śmiga. teraz mysle ze to gruszka ponieważ przy gazowaniu w ogole nie porusza sztangą dopiero jak robie to ręcznie zaczyna gwizdac. I tu mam pytanie wszyscy mówią że sztanga ma lekko chodzić, lekko to znaczy jak? ma się wciśkać jednym palcem? Bo zeby ruszyc moja trzeba włożyć troche siły, a i jeszcze coś delikatnie w gruszce grzechotało... Proszę o szybką odpowiedź
Ostatnio edytowano 14 kwietnia 2011, o 14:31 przez lukasz070788, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
lukasz070788
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 kwietnia 2011, o 09:01
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car:
Engine:

Postprzez bartek » 13 kwietnia 2011, o 20:42

dmuchnij w wężyk od gruszki to zobaczysz-usłyszysz, czy nie puszcza powietrza
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez lukasz070788 » 13 kwietnia 2011, o 20:45

ok a jeśli nie puszcza to może coś innego w niej być zepsute? i to grzechotanie w środku.... i prosze o odpowiedź jak ta sztanga ma chodzić bo musze włożyć sporo siły w jej poruszanie aż mam odcisk na kciuku od tego :-P

[ Dodano: 2011-04-13, 20:51 ]
odczepiłem węzyk przy n75 ten co idzie do gruszki, dmuchnełem i powietrze ucieka... czyli grucha do wymiany teraz pytanie nowa czu używka???
Avatar użytkownika
lukasz070788
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 kwietnia 2011, o 09:01
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car:
Engine:

Postprzez szymekgd » 13 kwietnia 2011, o 20:54

Ma chodzic lekko, zassij powietrze i sztanga powinna schowac sie w gruche. w srodku jest membrana, jak jest dziurawa to sztanga nie bedzie chodzic.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez bartek » 13 kwietnia 2011, o 20:58

a co mówi VAG??
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
www.rbauto.eu
Zapraszamy
Avatar użytkownika
bartek
Sponsor
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 4 listopada 2008, o 22:12
Lokalizacja: Olsztyn
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez lukasz070788 » 13 kwietnia 2011, o 20:58

nie ma opcji zeby sie schowala jak pociągnełem powietrze to sie fioletowy zrobiłem i nic wiecej

[ Dodano: 2011-04-13, 21:09 ]
na vagu pokazało ze za niskie ciśnienie czegos tam juz dobrze nie pamiętam, dodam jeszcze ze zawor n75 i przepływka też były sprawdzane no i węzyki podcisnieia wymienione na nowe

[ Dodano: 2011-04-14, 18:49 ]
Wymieniłem dzisiaj gruche i śmiga jak nowe :-D postanowiłem że troszke dzisiaj go przegonie i złapałem 210 poezja :-P
Avatar użytkownika
lukasz070788
Forumowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 13 kwietnia 2011, o 09:01
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car:
Engine:

Postprzez lucassiuss » 29 lutego 2012, o 21:43

Podczepię się pod temat rozkręciłem dzisiaj turbo i odkręciłem gruszkę i okazuje się że z gruszki wylatują opiłki metalu taka mała dziurka i sztangi nie mogę ręcznie poruszyć "zassać" jakaś zastana i raczej do wymiany idzie moje pytanie brzmi Czy na pewno do wymiany?? pytanie dla formalności. a drugie dlaczego te gruszki są takie drogie czy jak wydam 2 paki za taką gruszkę to będę zadowolony czy macie jakąś konkretna firmę od razu mówię nie chce wkładać nic taniego i do niczego. Wiem ASO ale tam to mogą mi zaśpiewać cenę jak za nową turbówke.

pzdr
[url=http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=4955&start=0[IMG]lucassiuss Toledo 1.9TDI ASV[/url]
Avatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
 
Posty: 475
Dołączył(a): 12 czerwca 2011, o 13:17
Lokalizacja: Smardzewice
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez szymekgd » 29 lutego 2012, o 22:07

lucassiuss, grucha to jednorazowka, lej wd40 i probuj ja rozruszac, silownik jest narazony (jak nie masz oslony silnika) na dzialanie wody, wiec latwo koroduje http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1961989.html Kupuj porzadna gruche, nie zadna chinska z alledrogo, do tego musi pasowac do Twojego silnika, bo inaczej bedzie problem w doladowaniem.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez lucassiuss » 29 lutego 2012, o 22:29

mam osłone pod silnikiem z rozruszaniem będzie problem bo stoi jak ciort kupie nowa ale to mówisz że te z allegro za 200zł to dziadosto??
[url=http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=4955&start=0[IMG]lucassiuss Toledo 1.9TDI ASV[/url]
Avatar użytkownika
lucassiuss
Forumowicz
 
Posty: 475
Dołączył(a): 12 czerwca 2011, o 13:17
Lokalizacja: Smardzewice
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez szymekgd » 29 lutego 2012, o 22:41

lucassiuss, 200zl to rozsadna cena w sklepie, na alledrogo panuje chinszczyzna i regenerowane.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron