[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Postprzez Sony » 24 stycznia 2011, o 00:02

szymekgd napisał(a):150KM to seria czy wirus?
ARL = 150KM w serii...
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6696
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez szymekgd » 24 stycznia 2011, o 09:06

Sony napisał(a):
szymekgd napisał(a):150KM to seria czy wirus?
ARL = 150KM w serii...


Myslalem, ze to mocno zawirusowane autko bez wymiany intercoolera...
Daj znac jak juz dojdziesz co mu dolega.
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Rozszczelnianie się układu dolotowego

Postprzez wodzek3 » 14 września 2015, o 09:37

Witajcie zmagam się z problemem w moim autku.
Zrobiłem kapitalny remont głowicy (3000 zł) i cyka jak zegareczek ale radość trwała dwa dni. Podczas startu ze skrzyżowania na drugim biegu przy 3500 obrotów usłyszałem strzał okazało się ze rozerwało rurę plastikową ic przed egierem dokładnie w miejscu gdzie znajduję się spinka. Wsadziłem spinkę spiąłem rurę i ruszyłem. Po 300 metrach znów to samo i po chwili klekot szarpanie i sapanie silnika. Zaglądam pod maskę a tam brak kawałek spinki pewnie ją wciągnęło i uszkodziło zawór mam nadzieje że korba i tłok cały.
Auto zaciągnąłem do mechanika zwali górę i się okaże.
Boli mnie to czego rozsadza węże gdyby turbo przeładowywało to by wpadł w tryb awaryjny a tu nic ale czsami jak by brakowało mocy a po chwili wgniatanie w fotel. Przy wyższych biegach musiałem ujmować gazu żeby złapał.
O co kaman? Macie pomysły zetknął się ktoś z czymś takim dodam że sztanga chodzi lekko.
Proszę o pomoc :566:
wodzek3
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 września 2015, o 13:55
Lokalizacja: Wartkowo
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1,9 TDI ARL

Rozszczelnianie się układu dolotowego

Postprzez ghul17 » 14 września 2015, o 19:43

jesli spinke wciągło to chyba turbina dętka wirnik poszedł w drobny mak
ghul17
Forumowicz
 
Posty: 184
Dołączył(a): 23 lutego 2013, o 19:09
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Rozszczelnianie się układu dolotowego

Postprzez wodzek3 » 16 września 2015, o 10:18

Nie kawałek spinki wciągneło przed egrem czyli plastikowa rura która wychodzi z ic łaczy się spinką z grubą rurą gumową a ta wchodzi do egru też łączona spinką

EDIT:
Tak jak myślałem kawałek spinki wciągneło na tłok i do wymiany tłok dwa zawory i plantowanie głowicy :-/

EDIT 2:
Witam wczoraj odebrałem Toledziaka od mechanika poprosiłem go żeby skręcił kierownice o 2 minimetry. Dziś rozebrałem dolot od ic do kolektora ssącego wraz z egerem. W ruch poszła wiertarka i wkręty rury węże i egr z kręcony w krętami po dwa na każdą spinkę :-D . Teraz mam nadzieję że nie rozerwie rury dolotowej, zrobiłem jazdę próbną i czuć różnicę na pierwszym i drugim biegu wciska w fotel nie dawałem w kitę bo mam całą nową górę niech się ułoży. Jak troszkę polatam to sprawdzę jak jedzie czy kierownica nie jest za mocno skręcona :-) .
wodzek3
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 września 2015, o 13:55
Lokalizacja: Wartkowo
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1,9 TDI ARL

[1M] Rozszczelnianie się układu dolotowego

Postprzez kurek0410 » 27 czerwca 2017, o 16:08

Witam ponownie jest problem zdj trochę mało wyraźne Obrazek jest łączenie od intercoolera widać je jak się za kolo zajrzy to nie jest opaska skręcana tylko jakaś wkładana, widać w tym miejscu mokro może nie mocno ale przy większych prędkościach czuć jak by słabiej jechał? da rade ją wymienić na lepszą? miał ktoś coś takiego?
kurek0410
Forumowicz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 7 czerwca 2017, o 20:43
Lokalizacja: płock
Car: seat toledo 2M
Engine: 1.9tdi ASV

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron