Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

Źle pali poniżej 10 stopni

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: futrosky »

ale to kosztuje.300 zl. a moze to wina przekaznika? dla tego napisalem up zebyscie mi odpowiedzieli czy moze to byc wina przekaznika.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

futrosky pisze:ale to kosztuje.300 zl


U tunera, vagiem możesz sobie sam wydłużyć.
Michal
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: futrosky »

nigdy tego nie robiłem. A jak chce coś spier....olić to lepiej nie ruszać więc koszt 300 zł. Ale dalej mi nie odpowiedziałeś o to co pytam tylko cały czas mówisz to samo. :)

czy przekaźnik też może być winny ? Czy wymiana jego może pomóc czy to na 100 % jest kąt ?
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

futrosky pisze:czy przekaźnik też może być winny ?


Jeżeli świece dostają prąd to nie, on tylko podaje prąd, steruje nim ecu.

futrosky pisze:Czy wymiana jego może pomóc czy to na 100 % jest kąt ?


A jaki masz ten kąt?
Michal
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: futrosky »

nie wiem jaki jest kat. Dopiero bede sie podlaczal pod komputer. Ale innej winy byc nie moze niz ten kat bo jak prad na swiece idzie bo po 3 razach od.strzalu pali to na pewno nie przekaznik. Wiec winny tylko kat? Dodam jeszcze ze po odpaleniu bialy dym leci i telepie silnikiem przez.chwile a potem sie unormuje wszystko.
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: szymekgd »

futrosky pisze:nie wiem jaki jest kat


futrosky pisze:Wiec winny tylko kat?


?

Jeżeli nie ma kompresji to też będzie biały dymek, więc możemy sobie powróżyć..
Michal
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: futrosky »

dowiem się wszystko dopiero po podłączeniu pod komputer ? Biały dymek jest tylko przy zapaleniu, potem nie ma. I Telepie też po zapaleniu przez 5 sekund, potem ustaje.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: Sony »

futrosky pisze:nigdy tego nie robiłem. A jak chce coś spier....olić to lepiej nie ruszać więc koszt 300 zł.
Skoro masz za dużo siana to jedź z taką pierdołą do tunera :) Jak ktoś jest ogarnięty to przy pomocy instrukcji zajmie mu ustawienie wydłużenia czasu grzania świec 5-10 minut.
Awatar użytkownika
Koszi
Forumowicz
Posty: 540
Rejestracja: 25 sie 2012, 21:30

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: Koszi »

Ja zmieniałem czas grzania świec wg tego linku i zajęło mi to rzeczywiście ok 5-10 min i 300 zł mam w kieszeni ;)

szymekgd pisze:
Koszi pisze:zmiana momentu od którego zaczynają grzać świece oraz czujnik temperatury?


Czas grzania świec zmieniasz wg. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253 należy pamiętać, że zmieniamy czas tylko dla danej temp. W mapie jest zapisane tylko kilka temperatur i dla wartości pośrednich ecu aproksymuje wartość pomiędzy danymi temp
Awatar użytkownika
futrosky
Forumowicz
Posty: 236
Rejestracja: 08 lip 2013, 19:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Dąbrowa Górnicza

Źle pali poniżej 10 stopni

Post autor: futrosky »

no dobrze ale to jest 100 % że jak grzeje 3 razy to pali od strzału - muszę wydłużyć grzanie ? Czy to może kąt wtrysku jest ? Bo po co wydłużać i paprać jak to może być coś innego ?

PS. A te telepotanie przez 5 sekund silnikiem i biały dym po odpaleniu ? Czego może być przyczyną ? Potem wszystko ustaje.
ODPOWIEDZ