[1L/1M] Przepływomierz w 1.9 TDI

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, koti

Postprzez grzesiek998 » 30 stycznia 2010, o 21:45

No to może jest tego inna przyczyna. Jak mu dam obroty na "luzie" i jak spadnie z obrotów to potrafi nawet zgasnąć, albo nie chodzi na wszystkie garki. A co do przeciągania to czasem zwiększę mu spalanie :mrgreen:
Na VAG-u wyskoczyło ze turbina przeładowała. Wygląd wnętrza i silnika wskazuje że taki ma przebieg.
Ostatnio edytowano 16 marca 2010, o 20:56 przez grzesiek998, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
grzesiek998
Sponsor
 
Posty: 324
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, o 22:17
Lokalizacja: mińsk maz
Car:
Engine:

Postprzez Martinez » 1 lutego 2010, o 09:12

grzesiek998 napisał(a):ze taki ma przebieg no wyglad wnetrza i silnika na to tez wskazuje


Wg mnie wizualnie nie można stwierdzić faktycznego przebiegu auta. Moje auto jest identyczne jak twoje, jak bym go teraz ładnie wypucował i przekręcił na 130 k km to też raczej nikt by nie powiedział ze ma wiecej, faktycznie zblizam sie do 190k km. Jeśli nie masz twardego papieru potwierdzającego przebieg, to co masz na budziku to bajka... niestety takie są fakty :/

Zwłaszcza diesla, mało kto robił/robi 20 tyś rocznie dieslem (napewno nie na zachodzie)

sorka za OT...
Bóg stworzył Seata bo wie co to jest prawdziwe piękno... :)

viewtopic.php?t=1212
Avatar użytkownika
Martinez
Forumowicz
 
Posty: 539
Dołączył(a): 28 kwietnia 2009, o 11:31
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Car:
Engine:

Postprzez cineklu » 17 lutego 2010, o 13:40

U znajomego też wyszło przeładowanie turbo ale ma przebieg niecałe 100tys, wg mechanika turbo do czyszczenia bo stanęło. Objawy były takie że max 130km/h i obroty do 3500 a później muł. Pojechaliśmy przegonić autko na 3 gaz w podłogę i w pewnym momencie puścił konkretną chmurę i chyba objawy ustąpiły. Jak się przejechałem to słychać turbinkę i wszystko niby działa ok. Nie wiem co by teraz wyszło pod vag-iem i czy przypadkiem nie pogorszył stanu turbo. Na którymś forum czytałem że takie zabiegi niektórym pomogły :?: :-)
cineklu
Forumowicz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 29 sierpnia 2009, o 18:08
Lokalizacja: lublin
Car:
Engine:

Postprzez grzesiek998 » 17 lutego 2010, o 16:29

Wydaje mi się ze mam coś z ta zmienną geometrią łopatek turbiny i to się przycina bo tylko w jednej pozycji gazu ma trochę mocy jak zajdzie ten incydent spadku mocy. Coraz częściej mi się to teraz dzieje:/
Ostatnio edytowano 16 marca 2010, o 20:58 przez grzesiek998, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
grzesiek998
Sponsor
 
Posty: 324
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, o 22:17
Lokalizacja: mińsk maz
Car:
Engine:

Postprzez ballance » 21 lutego 2010, o 14:04

grzesiek998 napisał(a):Wydaje mi się ze mam cos z ta zmienną geometrią łopatek turbiny i to sie przycina bo tylko w jednej pozycji gazu ma troche mocy jak zajdzie ten incydent spadku mocy.


Ten sam problem co u mnie-na 99% zapieczone kierownice turbiny-do czyszczenia (koszt Wrocław 700zł:/)
ballance
 

Postprzez kamilwsp » 24 lutego 2010, o 21:17

700 zł za czyszczenie kierownic? u mnie w bialym robię to za 400 zł. Wysokie ceny tam na śląsku :-|
Ostatnio edytowano 16 marca 2010, o 20:58 przez kamilwsp, łącznie edytowano 1 raz
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Postprzez grzesiek998 » 24 lutego 2010, o 22:29

Bylem dzisiaj u jednego mechanika naradzić się co dalej z tym robić. A on że to dużo może być przyczyn że mi się tryb awaryjny załącza i niekoniecznie wina turbo. Ale zajrzeć konkretniej mu się też nie chcialo:/

[ Dodano: 2010-02-24, 21:30 ]
Sam już nie wiem co teraz robić :cry:

[ Dodano: 2010-02-24, 21:31 ]
Czy jeszcze raz na VAG'a jechać czy na ślepo działać coś przy turbo.
Ostatnio edytowano 16 marca 2010, o 21:01 przez grzesiek998, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
grzesiek998
Sponsor
 
Posty: 324
Dołączył(a): 16 stycznia 2010, o 22:17
Lokalizacja: mińsk maz
Car:
Engine:

Postprzez koti » 24 lutego 2010, o 23:02

grzesiek998 napisał(a):zajrzec konkretniej mu sie tez nie chcialo

To w sumie nic się nie dowiedziałeś. Gdyby przyłożył się do oględzin to od razu by wiedział co jest nie tak.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Avatar użytkownika
koti
Moderator
 
Posty: 1391
Dołączył(a): 4 sierpnia 2008, o 16:50
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez ballance » 25 lutego 2010, o 16:21

kamilwsp napisał(a):700 zł za czyszczenie kierownic? u mnie w bialym robię to za 400 zł. wysokie ceny tam na śląsku


Niestety taka rzeczywistość. Może policzyli osobno za diagnostykę a gdy się zdecydowałem zostawić do czyszczenia to tyle wyszło. Niby miasto Dolnego Śląska a ceny z górnych półek:/
Na szczęście mam już to za sobą a turbinka kręci się jak nowa, aż miło:)
Ostatnio edytowano 16 marca 2010, o 21:02 przez ballance, łącznie edytowano 1 raz
ballance
 

Postprzez kamilwsp » 26 lutego 2010, o 00:05

To że wyskoczył taki błąd jak przeładowanie turbiny nie oznacza że musi być zabrudzona. Fakt że jest to najczęstsza przyczyna. Równie dobrze może to być uszkodzona ta gruszka przy turbinie lub też przetarty przewód podciśnieniowy idący do turbiny. Przyczyna może być łatwa do zdiagnozowania tylko trzeba to sprawdzić.
Ostatnio edytowano 16 marca 2010, o 21:04 przez kamilwsp, łącznie edytowano 1 raz
kamilwsp
Forumowicz
 
Posty: 150
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 23:54
Lokalizacja: Białystok
Car:
Engine:

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron