[1M] Duże spalanie! Komputer czy silnik ?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Postprzez szymekgd » 25 marca 2015, o 17:20

Kitaj napisał(a):ale zawsze lepiej jak powietrze jest jak najbardziej zimne


Jak niema kierownicy to powietrze nie będzie skutecznie chłodzić IC..
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez vwir » 25 marca 2015, o 17:34

szymekgd, tu nie chodzi o kierownicę powietrza prowadzącą do IC, tylko do filtra powietrza. Więc IC będzie chłodził tak samo jak chłodzi, tylko będzie miał na wejściu cieplejsze powietrze, więc będzie miał więcej do schłodzenia.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2781
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez klynna » 25 marca 2015, o 18:27

Panowie, mogę was prosić o podanie prawidłowych wartości kątów wtrysku paliwa ?
Silnik 1.9TDi, 110km, ASV, ewentualnie proszę - jeżeli ktoś ma jakiegoś pdf'a serwisowego ze standardowymi ustawieniami autka :)
( 7,5 l/100 przy emeryckiej jeździe - never !! )
Avatar użytkownika
klynna
Forumowicz
 
Posty: 322
Dołączył(a): 26 lutego 2015, o 00:06
Lokalizacja: Sopot
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez ghul17 » 25 marca 2015, o 19:04

standard to 49-55 tyle ci potrzeba
ghul17
Forumowicz
 
Posty: 184
Dołączył(a): 23 lutego 2013, o 19:09
Lokalizacja: Wojnicz Małopolska
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI

Postprzez klynna » 11 czerwca 2015, o 21:14

Dawno nie zaglądałem do tego postu więc dopiszę. Kąt wtrysku został ustawiony na wartość 65. Obecne spalanie to ~5.5litra (zaokrąglając w górę).
Dalej mam mieszane uczucia co do tej 'kierownicy powietrza'. Ja jej nie mam, przy zakupi auta nawet nie zwróciłem na to uwagi.
Mógłby ktoś z was zlogować pracę przepływki z zamontowaną kierownicą powietrza i bez niej ?
(wystarczy odpiąć przy samym filtrze powietrza)
Avatar użytkownika
klynna
Forumowicz
 
Posty: 322
Dołączył(a): 26 lutego 2015, o 00:06
Lokalizacja: Sopot
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez vwir » 11 czerwca 2015, o 22:10

W życiu Cię nie zrozumiem... Aż tak Cię boli założenie tego elementu? Przecież używka nie będzie droga. Zrób jak ma być i już. Ludzie kombinują i wymieniają IC żeby skuteczniej chłodzić powietrze wlatujące do silnika, a Ty masz problem z założeniem kawałka plastiku, który pełni podobną funkcję.
Jak już wyżej pisałem - raczej nikt nie robi badań laboratoryjnych na temat szkodliwości braku tego elementu. Ale im chłodniejsze powietrze wpływające do silnika tym lepiej.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2781
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez klynna » 11 czerwca 2015, o 22:17

A no boli mnie to. Szybko się uczę :)
"skoro fabryka po coś to założyła to to musi być. Nie poprawiam fabryki wtedy gdy nie ma takiej potrzeby".
Czy jakoś tak to szło <zygi>
Avatar użytkownika
klynna
Forumowicz
 
Posty: 322
Dołączył(a): 26 lutego 2015, o 00:06
Lokalizacja: Sopot
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez vwir » 11 czerwca 2015, o 22:21

Rozumiesz w ogóle ten cytat? Gdybyś rozumiał to byś po prostu założył ten łapacz i tyle. Bez zadawania głupich pytań.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2781
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Postprzez Kitaj » 12 czerwca 2015, o 01:41

EGR, DPF. VNT, dwumasę też wymyśliła fabryka i co musi być? Nie musi...
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
Audi A6C5 Quattro 2.8ALG Pb+Lpg "Nocny Pogromca" :evilbat:
------------------------------
Avatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
 
Posty: 2815
Dołączył(a): 1 lipca 2008, o 23:52
Lokalizacja: Okolice Oławy
Car: E46 330xd/A6 C5 2.8
Engine: M57D30/2.8 ALG

Postprzez DzieX » 12 czerwca 2015, o 01:52

Tylko w cebulowej Polsce.

Obrazek

BTW wyjątkowo z dupy porównanie.
Seat Toledo 3.2 V6
facebook, forum
Avatar użytkownika
DzieX
Junior Admin
 
Posty: 2158
Dołączył(a): 22 czerwca 2011, o 09:58
Lokalizacja: Warszawa
Car: Toledo 1M, Laguna 3
Engine: AGZ, M9R

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron