Kąt wtrysku - jaka poprawna wartość?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, koti

Postprzez kitencjusz » 4 września 2014, o 13:38

przed chwila sprawdziłem swiece na krótko i działają podpinałem do kompa u kolegi i nie ma błedów może podpowiecie jak sprawdzić te korekcje?
kitencjusz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 20 lipca 2014, o 20:00
Lokalizacja: Łochów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez szymekgd » 4 września 2014, o 14:01

Rozgrzej do 90st i zloguj 000BS-kat oraz 001-dawka

[ Dodano: 2014-09-04, 14:01 ]
Mozesz,jak proponuje vwir zlogowac kilka sekund 013
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez kitencjusz » 4 września 2014, o 17:03

szymekgd, to co do mnie piszesz to magia możesz mnie pokierowac co gdzie i jak?
kitencjusz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 20 lipca 2014, o 20:00
Lokalizacja: Łochów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez szymekgd » 4 września 2014, o 17:12

Ostatnio edytowano 4 września 2014, o 22:56 przez szymekgd, łącznie edytowano 1 raz
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez kitencjusz » 10 grudnia 2014, o 17:36

Witam. Mam wkońcu te logi :)
gpupa 001, 013
http://vaglog.pl/log_194990.html
000
http://vaglog.pl/log_194989.html

[ Dodano: 2014-12-10, 16:36 ]
Panowie pomoże ktoś?
kitencjusz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 20 lipca 2014, o 20:00
Lokalizacja: Łochów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez szymekgd » 10 grudnia 2014, o 19:40

Logi statyczne miały być ;)
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez kitencjusz » 10 grudnia 2014, o 22:25

kurde... a powiesz mi czy dane z cylindrów są poprawne?
kitencjusz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 20 lipca 2014, o 20:00
Lokalizacja: Łochów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez szymekgd » 10 grudnia 2014, o 22:47

013 robi się na wolnych obrotach, wtedy sterownik wrzuca korekcje dawek tak, żeby wał się równo obracał i można wtedy oszacować stan garów
Michal
szymekgd
Sponsor
 
Posty: 4280
Dołączył(a): 27 lipca 2010, o 14:22
Lokalizacja: Gdynia
Car:
Engine:

Postprzez kitencjusz » 10 grudnia 2014, o 23:30

a te wartosci w danej sekundzie co oznaczaja? tam jest jedna na minusie reszta na plusie chodzi mi o to czy można sprawdzic czy wtrysk leje
kitencjusz
Forumowicz
 
Posty: 13
Dołączył(a): 20 lipca 2014, o 20:00
Lokalizacja: Łochów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez Sony » 11 grudnia 2014, o 17:34

kitencjusz, jak zrobisz logi statyczne to będziemy wiedzieć więcej.
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6841
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron