Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.
Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Sony
Administrator
Posty: 7070 Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:
Post
autor: Sony » 26 maja 2016, 19:55
matix88 , ten filmik jest zatem odpowiedni odnośnie sprawdzenia kąta wtrysku:
https://www.youtube.com/watch?v=Uv3oVr0N_7s Książkowo powinien on wynosić 48-51.
Co do dawki na wtryskach to za to odpowiada grupa 013. Wartości w normie powinny być między -2...+2.
rafal
Forumowicz
Posty: 18 Rejestracja: 03 kwie 2018, 09:24
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Wrocław
Post
autor: rafal » 29 wrz 2019, 20:17
Dzisiaj z ciekawości sprawdzałem kąt wtrysku.
Pokazał wysoką wartość: 71.
Czy to możliwe, że kąt się jakoś "sam" przestawił?
Czy można jeździć tak czy lepiej zmienić na poprawną wartość ?
Załączniki
Kąt wtrysku
irocket
Forumowicz
Posty: 1131 Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno
Post
autor: irocket » 30 wrz 2019, 09:43
Widzę, że silnik nie był rozgrzany, wtedy kąt jest inny.
rafal
Forumowicz
Posty: 18 Rejestracja: 03 kwie 2018, 09:24
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI AHF
Skąd?: Wrocław
Post
autor: rafal » 30 wrz 2019, 10:07
Wydaje mi się, że przez 80 km to silnik zdążył się rozgrzać.
Załączniki
Temperatura