Kąt wtrysku - jaka poprawna wartość?

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

Kąt wtrysku - jaka poprawna wartość?

Postprzez dzwonek17 » 28 czerwca 2009, o 16:20

Serdecznie pozdrawiam
Proszę podajcie mi jaki powinien być prawidłowy kąt wtrysku dla silnika AHF.
Chcę sprawdzić bo po wymianie paska nie był ustawiany a zaczyna mi ciężej odpalać
Serdecznie dziękuje.
Ostatnio edytowano 8 marca 2010, o 00:53 przez dzwonek17, łącznie edytowano 1 raz
dzwonek17
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 17 maja 2009, o 11:29
Lokalizacja: lidzbark
Car:
Engine:

Postprzez Pablo_0043 » 3 lipca 2009, o 20:58

idealna wartość to 49 - 53 kąt wtrysku
>>Bóg stworzył Seata bo wie co to jest prawdziwe piękno.. a Opla?? Bo ma poczucie humoru<< :)
Avatar użytkownika
Pablo_0043
Forumowicz
 
Posty: 351
Dołączył(a): 30 września 2008, o 20:07
Lokalizacja: Głogów
Car:
Engine:

Postprzez INS » 5 lipca 2009, o 23:30

Pablo_0043 napisał(a):idealna wartość to 49 - 53 kąt wtrysku


na rozgrzanym silniku
AHF seria (122Km@246Nm) + Lightowy chip by Ali (137Km@297Nm) :-)
Avatar użytkownika
INS
Forumowicz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 10 grudnia 2008, o 02:39
Lokalizacja: Gliwice
Car:
Engine:

Postprzez dzwonek17 » 6 lipca 2009, o 19:01

serdeczne dzięki koledzy
dzwonek17
Forumowicz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 17 maja 2009, o 11:29
Lokalizacja: lidzbark
Car:
Engine:

Postprzez kret602 » 25 listopada 2009, o 16:35

A moze jeszcze pomozecie i powiecie jak zmienic kat wtrysku:)
kret602
Forumowicz
 
Posty: 24
Dołączył(a): 30 września 2009, o 18:40
Lokalizacja: Sosnowiec
Car:
Engine:

Postprzez kornat » 25 listopada 2009, o 16:50

Odkręcasz trzy śruby koła rozrządu a następnie jedną środkową delikatnie luzujesz. Kręcąc zgodnie z ruchem wskazówek zegara zwiększasz kąt wtrysku w przeciwną stronę zmniejszasz.
Avatar użytkownika
kornat
Forumowicz
 
Posty: 2452
Dołączył(a): 13 listopada 2009, o 22:48
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

Postprzez friger » 14 grudnia 2009, o 22:17

chłopaki mam pytanie jak ustawić kat wtrysku w silniku na pompo-wtryskach wiem wiem powiecie ze się tego nie robi ze tam nie ma regulacji a ja mam go walniętego synchronizacja i świece są git a on rano kreci kreci po dłuższej chwili odpala wywalając chmurę dymu po podpięciu pod vaga w którymś tam teście nie pamiętam dokładnie którym wychodzi coś takiego wartości w niej powinny wynosić pomiędzy 2BTDC-2ATDC a u mnie wynik jest równy 4BTDC,lub zapytam w którym miejscu znajduje się czujnik położenia walu lub na czym powstało to kłamstwo ze ten kat jest zły, mechanik stwierdził już na sam słuch jak wjeżdżałem do garażu ze z zapłonem tzn katem jest coś nie tak po samym dźwięku, podpiolem temat w dwuch pytaniach bo pasuje do jednego i drugiego
TOLEDO II 1.9 TDI 150 PS ARL 2001r
Avatar użytkownika
friger
Forumowicz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 17 października 2009, o 10:49
Lokalizacja: LIMANOWA (KLI)
Car:
Engine:

Postprzez pawko04 » 6 marca 2010, o 23:45

witam.koledzy mam podobny problem.Jak jest zimny tolek to zeby odpalił to musi troche pokrecić,mechanik powiedział że trzeba ustawic kąt wtrysku. Czy to jest to? :-)
pawko04
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 17 lutego 2010, o 20:07
Lokalizacja: Nasielsk
Car:
Engine:

Postprzez Sony » 7 marca 2010, o 00:26

Mogą to być również świece, akumulator, filtr paliwa :P

Jeśli jednak wsio powyższe masz sprawne to bardzo prawdopodobne że kąt wtrysku do ustawienia ;)
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6696
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez pavel » 7 marca 2010, o 15:21

pawko04 napisał(a):witam.koledzy mam podobny problem.Jak jest zimny tolek to zeby odpalił to musi troche pokrecić,mechanik powiedział że trzeba ustawic kąt wtrysku. Czy to jest to? :-)


Za tydzień tj. w sobotę będę w Płońsku to możemy się ustawić i sprawdzę Ci kąt wtrysku, dawkę itp. i coś zaradzimy...
TDI engines are for senior citizens...
Avatar użytkownika
pavel
Forumowicz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 22:29
Lokalizacja: Nur / Warszawa
Car:
Engine:

Następna strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron