[1M] Kierownica zimnego powietrza / dolot, a spadek mocy

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, koti

[1M] Kierownica zimnego powietrza / dolot, a spadek mocy

Postprzez leeon » 16 grudnia 2017, o 23:40

Witam po długiej nieobecności na forum, :564:

Ostatnio borykam się ze spadkiem mocy w moim Toledo, mam wrażenie że nie jest już taki żwawy jak kiedyś...
Pisząc w skrócie: dobrze się zbiera do 80-100km/h natomiast później już średnio. - no ale o tym porozmawiamy jak zrobię logi (może jutro mi się uda).

Moje pytanie brzmi: czy zdemontowany dolot zimnego powietrza (kierownica powietrza, + rura do filtra) powietrza mogą znaczenie wpłynąć na pracę silnika?

Podczas instalacji custom bi-xenonu który okazał się być "głębszy" te elementy powędrowały na półkę, stąd pytanie.

Pozdrawiam,
leeon
Ostatnio edytowano 17 grudnia 2017, o 22:22 przez leeon, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 421
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

kierownica zimnego powietrza, dolot do filtra - spadek mocy?

Postprzez Roxon40 » 17 grudnia 2017, o 20:18

Ciężko mi powiedzieć. Możliwe że jakoś wpływa, skoro mało kto w TDI rusza dolot by coś zyskać na mocy. Dla pewności proponuję poskładać dolot do serii i się przejechać i sprawdzić.
Avatar użytkownika
Roxon40
Moderator
 
Posty: 4316
Dołączył(a): 14 listopada 2009, o 23:37
Lokalizacja: Zabrze
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV+


Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron