[1M] Eksploatacja starego Diesla

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

[1M] Eksploatacja starego Diesla

Postprzez vwir » 7 sierpnia 2016, o 14:09

Nie forsuję DPFa, tylko nie lubię gdy ktoś o nim pisze/mówi bzdury, bez zrozumienia tematu. Drugie auto mam bez DPFa i nie mam z tym problemu. Gdzie napisałem, że stary diesel to samo zło?
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2781
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

[1M] Eksploatacja starego Diesla

Postprzez brtk » 19 sierpnia 2016, o 14:04

Wracając do tematu, po prostu miastowi nie zarżnijcie diesla na niskich obrotach, chłodzcie turbo po dłuższych wyprawach za miasto i nie będzie się nic działo z dieslem. No i omijać nieznane noname stacje. Robić wszystkie konserwacje na bieżąco. Przy 1.9 tdi prędzej samochód zerdzewieje niż silnik padnie.
brtk
Forumowicz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 8 maja 2016, o 23:38
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF

[1M] Eksploatacja starego Diesla

Postprzez HQ-Automotive » 2 stycznia 2017, o 15:58

Wszystko zależy od stanu faktycznego auta bo silnik silnikowi nie równy, a mówimy o autach często nastoletnich i nawet tak dobra, sprawdzona konstrukcja jak TDi 90 czy 110km też może się zepsuć. Fakt, że zdecydowanie szybciej zużyje się podczas ciągłej jazdy po mieście niż na trasie, ale to przypadłość niemal każdego diesla zarówno starszych jak i nowszych jednostek. Bardziej niż o turbo obawiałbym się o dwumasę.
http://www.hq-automotive.co.uk - wycieraczki samochodowe. Producent.
HQ-Automotive
Forumowicz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 21 października 2016, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa
Car: Seat Toledo 2
Engine: 1.9 TDi 110km

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron