[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, koti

BRAK MOCY 1.9 110 AFN

Postprzez irocket » 20 września 2017, o 15:50

Dodaj prefix [1L] do nazwy tematu, na początku.
Co do logów to na 2 biegu było, czy co? Zrób na 3-jce albo 4-rce
Avatar użytkownika
irocket
Sponsor
 
Posty: 1058
Dołączył(a): 3 sierpnia 2013, o 12:46
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno
Car: Seat Toledo 1L
Engine: 1.9TDi 1Z

[1L] BRAK MOCY 1.9 110 AFN

Postprzez Jujuvip » 20 września 2017, o 18:15

Logi były robione normalnie na 3 biegu. Skąd takie przepuszczenia? Dodam że auto w tej chwili odrazu wywala blad i traci moc... Dodam logi wlasnie z tymi objawami ale jakies dziwne wyszly i dopiero jutro bede mogl podjac nastepna probe http://vaglog.pl/log-011_003_008_d2Ich.html
Jujuvip
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2017, o 13:45
Lokalizacja: Siedlce
Car: 1L
Engine: 1.9 TDI 110km AFN

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Sony » 20 września 2017, o 22:55

Najlepiej będzie jak zrobisz log na IV biegu. Potrzebna będzie grupa 003 z 011 i osobno sama 008.

Póki co to masz konkretne niedoładowanie, wężyki sprawdzałeś czy są szczelne, gruszka dziurawa nie jest ?
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Jujuvip » 21 września 2017, o 12:30

Witam. Dzisiaj udalo mi sie zrobic logi na 4 biegu tak jakkolega mowil;) http://vaglog.pl/log-008_Xj6Bm9a.html http://vaglog.pl/log-003_011_rzJZQO7.html. A co najdziwniejsze rano kiedy auto sie troche nagrzalo dalem gaz w podloge no i oczywiscie po chwili brak mocy ale kiedy podczas wykonywania logow to bylo pare godz pozniej dawalem gazu proporcionalnie to ladnie ciagnol do samego konca i blad nie wyskoczyl az sie zdziwilem no i mowie to teraz dam w podloge i odziwo obeszlo sie bez bledu i auto w miare szlo... Cos mi sie wydaje ze ten n75 sie przycina bo nieraz slychac taki dzwiek jakby ktos w oddali wlaczyl odkurzacz;) a wezyki wygladaja wporzadku...
Jujuvip
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2017, o 13:45
Lokalizacja: Siedlce
Car: 1L
Engine: 1.9 TDI 110km AFN

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Postprzez Sony » 21 września 2017, o 22:12

Zacznijmy od tego, że coś mi te logi podejrzanie wyglądają. Podczas wykonywania logów dynamicznych od 1500 obr/min musisz docisnąć pedał do podłogi i tak trzymasz do jakichś 4000 obr/min. Po logach widzę, że nie masz pedału wciśniętego do oporu. Znasz zasady wykonywania logów dynamicznych ?
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron