Prace serwisowe po stronie hostingodawcy zostały przesunięte na 05.04 od godz. 22 do 06.04 godz. 6 rano. Forum będzie wtedy niedostpęne. Z uwagi jednak na specyfikę prac, czas niedostępności może się wydłużyć.

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1131
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Skąd?: Rzeszów / Krosno

BRAK MOCY 1.9 110 AFN

Post autor: irocket »

Dodaj prefix [1L] do nazwy tematu, na początku.
Co do logów to na 2 biegu było, czy co? Zrób na 3-jce albo 4-rce
Jujuvip
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 20 wrz 2017, 13:45
Auto: 1L
Model: 1.9 TDI 110km AFN
Skąd?: Siedlce

[1L] BRAK MOCY 1.9 110 AFN

Post autor: Jujuvip »

Logi były robione normalnie na 3 biegu. Skąd takie przepuszczenia? Dodam że auto w tej chwili odrazu wywala blad i traci moc... Dodam logi wlasnie z tymi objawami ale jakies dziwne wyszly i dopiero jutro bede mogl podjac nastepna probe http://vaglog.pl/log-011_003_008_d2Ich.html
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Najlepiej będzie jak zrobisz log na IV biegu. Potrzebna będzie grupa 003 z 011 i osobno sama 008.

Póki co to masz konkretne niedoładowanie, wężyki sprawdzałeś czy są szczelne, gruszka dziurawa nie jest ?
Jujuvip
Forumowicz
Posty: 4
Rejestracja: 20 wrz 2017, 13:45
Auto: 1L
Model: 1.9 TDI 110km AFN
Skąd?: Siedlce

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Jujuvip »

Witam. Dzisiaj udalo mi sie zrobic logi na 4 biegu tak jakkolega mowil;) http://vaglog.pl/log-008_Xj6Bm9a.html http://vaglog.pl/log-003_011_rzJZQO7.html. A co najdziwniejsze rano kiedy auto sie troche nagrzalo dalem gaz w podloge no i oczywiscie po chwili brak mocy ale kiedy podczas wykonywania logow to bylo pare godz pozniej dawalem gazu proporcionalnie to ladnie ciagnol do samego konca i blad nie wyskoczyl az sie zdziwilem no i mowie to teraz dam w podloge i odziwo obeszlo sie bez bledu i auto w miare szlo... Cos mi sie wydaje ze ten n75 sie przycina bo nieraz slychac taki dzwiek jakby ktos w oddali wlaczyl odkurzacz;) a wezyki wygladaja wporzadku...
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Zacznijmy od tego, że coś mi te logi podejrzanie wyglądają. Podczas wykonywania logów dynamicznych od 1500 obr/min musisz docisnąć pedał do podłogi i tak trzymasz do jakichś 4000 obr/min. Po logach widzę, że nie masz pedału wciśniętego do oporu. Znasz zasady wykonywania logów dynamicznych ?
Gill
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 23 lip 2019, 13:43
Auto: Seat Toledo
Model: 1.9 TDI
Skąd?: Warszawa

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Gill »

"Póki co to masz konkretne niedoładowanie, wężyki sprawdzałeś czy są szczelne, gruszka dziurawa nie jest ?"
Jak sprawdzasz szczelność. Oglądasz na kanale, czy używasz podciśnienia do sprawdzenia szczelności?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7070
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Skąd?: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Zazwyczaj sprawdzam stan wizualny wężyków, kanał do tego potrzebny nie jest. Jeśli któryś wydaje się podejrzany to demontaż, zakrycie jednej z końcówek i siła płuc.
ODPOWIEDZ