Źle pali poniżej 10 stopni

Wszystko o silnikach wysokoprężnych

Moderatorzy: Sony, CYRULIK, remiq, koti

Re: Źle pali poniżej 10 stopni

Postprzez strazak » 21 lipca 2015, o 23:34

klynna napisał(a):Myślę, że w odpowiednim temacie zadam pytania :)
1. Jak wygląda podgrzewacz paliwa i gdzie dokładnie go znajdę w ASV? (czy jest on tylko dla PD ?)
2. Czy jesteście w stanie odradzić, któreś zaworki zwrotne na przewód z paliwem ? Ceny są różne na allegro, od 6zł do kilkudziesięciu. Dla mnie zaworek zwrotny to zaworek zwrotny...dla pewności wolę się zapytać

Pozdro.


odp.1 na filtrze paliwa-przepływowy podgrzewacz paliwa,

odp.2 no ja odradzam, jak masz wszystko szczelne, to zaworek nie jest potrzebne ;-)
STRAŻAK Z POWOŁANIA!!! FOTOGRAFIA Z PASJII !!!
Avatar użytkownika
strazak
Sponsor
 
Posty: 138
Dołączył(a): 21 grudnia 2008, o 19:56
Lokalizacja: Zgorzelec
Car: 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Źle pali poniżej 10 stopni

Postprzez klynna » 22 lipca 2015, o 08:20

Jest wszystko szczelne ale po zgaszeniu silnika paliwo cofa się przezroczystym wężem, zaworkiem bym wyeliminował ten problem zgadza się ?

EDIT:
Panowie mam następujące pytanie: czy jest jakiś czujnik/przekaźnik, który steruje grzaniem świec w aucie ? Gdzie się on znajduje, w jaki sposób go zdiagnozować ?

EDIT 2:
Podpowiecie jak sprawdzić temat grzania świec ??
Czy da radę wykonać może jakiś test vagiem ??

Dobra, sprawdziłem grzanie świec i jest problem, nie mogę go wogólę ustawić. Ciągle jest wartość 0 niezależnie jaką wprowadzę liczbę. Gdy patrzyłem grupy, to właśnie bodajże w 12 (jak w adaptation 12 ustawia sie czas grzania świec) to w tej grupie pod kolumną była notka, któą zrozumiałem tak, że jeżeli wszystkie bity są ustawione na 1 to grzanie świec jest off, jest wyłączone.

Tylko nie mam zielonego pojęcia jak mogłem to wyłączyć, ewentualnie coś się zepsuło. Już kiedyś wydlużałem czas grzania świec.

Podpowiecie W KOŃCU coś ? :)
Avatar użytkownika
klynna
Forumowicz
 
Posty: 322
Dołączył(a): 26 lutego 2015, o 00:06
Lokalizacja: Sopot
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Re: Źle pali poniżej 10 stopni

Postprzez piotrek148 » 18 grudnia 2017, o 18:11

Panowie, nie podoba mi się jak przy obecnej pogodzie odpala mój Seat. Otóż, w chwili rozruchu rozrusznik zaczyna kręcić, na pół sekundy ma moment zawahania i zwalnia, po czym znowu ożywa i normalnie kręci.
Dzieje się tak tylko przy pierwszym rozruchu, po nocy. Po zgaszeniu silnika, ponowny rozruch jest już normalny.
Świece kilka dni temu wymieniłem na nowe. Filtr paliwa ma ok rok. Rozrusznik ??
Avatar użytkownika
piotrek148
Forumowicz
 
Posty: 263
Dołączył(a): 28 marca 2011, o 21:25
Lokalizacja: Nowa Sól
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 tdi AHF

Źle pali poniżej 10 stopni

Postprzez vwir » 18 grudnia 2017, o 18:49

Szczotkotrzymacz rozrusznika. Ewentualnie wytarte tulejki, ale to się rzadziej zdarza.
Avatar użytkownika
vwir
Sponsor
 
Posty: 2818
Dołączył(a): 20 listopada 2009, o 10:58
Lokalizacja: okolice Krosna
Car: DS5, Leaf
Engine: 2.0HDI, EE

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron