Ocena auta

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Ocena auta

Postprzez leeon » 19 lutego 2014, o 00:10

Witam, nosze sie z zakupen drugiego auta w okolicy 12 tysi

znalazlem taka bore: (moze Wasze oczy cos wypatrza)
http://tablica.pl/oferta/perfekcyjna-bora-1-9-tdi-110km-CID5-ID4ZEhl.html#33525ea6bb

ogolnie trzymalbym sie 1.9 110km na pompie ;)
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 420
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Stalowa Wola / Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez marek_igor » 19 lutego 2014, o 09:27

jaki tam przebieg ? do uzgodnienia ?

Ogólnie trzymałbym się wersji 1.9 115 KM lepiej jedzie, bardziej elastyczna, silnik ładniej pracuje skrzynia 6 i spali tyle samo.

Tutaj musisz policzyć pewnie ok 800-900 zł za rejestrację
- recykling pewnie nie zapłacony
- przegląd jeśli nie jest zrobiony
- czerwone tablice próbne
- no i na końcu rejestracja na stałe blachy
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Postprzez WojciechK » 19 lutego 2014, o 10:36

jak gość pisze eoretycznie opłaty porobione-ale heheh ja też tak miałem w ogloszeniu napisane...
Zdjęcia wyglądają fajnie.
Ja Tam się nic nie dopatrzyłem. A co do diesli to nie mam doświadczenia bo zawsze miałem benzynki. POzdrawiam i powodzenia w kupnie
WojciechK
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 września 2009, o 20:43
Lokalizacja: krakow
Car:
Engine:

Postprzez Radziu » 19 lutego 2014, o 10:45

a dlaczego czerwone blachy próbne? ja rejestrowałem w ubiegłym tygodniu auto sprowadzone z niemiec, na niemieckich blachach przyjechałem i dostałem od razu normalne tablice, a nie próbne

przebieg widać na zdjęciu - 219 tys.
Avatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
 
Posty: 749
Dołączył(a): 7 czerwca 2011, o 13:06
Lokalizacja: Gorzów / Szczecin
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.8 20V

Postprzez WojciechK » 19 lutego 2014, o 10:59

ja tez dostałem czerwone bo nie miałem przegladu w momecie wizyty w wydziale komunikacji
WojciechK
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 września 2009, o 20:43
Lokalizacja: krakow
Car:
Engine:

Postprzez leeon » 19 lutego 2014, o 11:20

115km to pompki, boje sie ich jak ognia :) wiem ze kultura pracy lepsza, ale zaplac za to jak sie sypnie... A auto nie jest nowe ;) zaraz bede dzwonil do goscia dowiem sie czegos wiecej.

[ Dodano: 2014-02-19, 10:05 ]
Dokladnie, rozwin temat blach

[ Dodano: 2014-02-19, 10:20 ]
znalazlem jeszcze taka
http://tablica.pl/oferta/vw-bora-1-9tdi ... 7a6d950331
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 420
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Stalowa Wola / Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez WojciechK » 19 lutego 2014, o 11:26

Po wymianie wszystkiego :) i sprzedaje :) fajnie fajnie :)
WojciechK
Forumowicz
 
Posty: 106
Dołączył(a): 8 września 2009, o 20:43
Lokalizacja: krakow
Car:
Engine:

Postprzez leeon » 19 lutego 2014, o 11:43

WojciechK napisał(a):Po wymianie wszystkiego :) i sprzedaje :) fajnie fajnie :)

tez mnie to zastanowilo ;) Przebieg to 280kkm, sprowadzone z belgii z allegrowym przebiegiem 180 :D

tyle ze ten silnik jestem w stanie dobrze sprawdzic, bo mam ten sam u siebie ;) ogarne sie czy to mina ;)
Avatar użytkownika
leeon
Sponsor
 
Posty: 420
Dołączył(a): 29 lipca 2010, o 20:41
Lokalizacja: Stalowa Wola / Rzeszów
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez marek_igor » 19 lutego 2014, o 12:22

Radziu napisał(a):a dlaczego czerwone blachy próbne?


Jeśli przegląd miałeś zrobiony to nie potrzebowałeś blach próbnych.
Jeśli nie miałeś przeglądu a na aucie były blachy, to mogłeś na nich jechać, musieli je wpisać na przeglądzie w papiery.

Jak kupisz auto bez tablic i jedziesz na przegląd, najpierw idziesz do wydziału komunikacji po czerwone tablice i dowód czasowy i z tym jedziesz na przegląd.

Jak na aucie masz blachy ważne, to nie musisz jechać po PL zjazdówki. No ale jeśli masz masz tablice podrobione to lepiej jechać.

[ Dodano: 2014-02-19, 11:22 ]
leeon napisał(a):115km to pompki, boje sie ich jak ognia :)


Obecnie mam 4 auta z pompowtryskami, w żadnym nie było i nie ma problemów z układem wtryskowym.
Na forum też trochę aut jest z pompkami i jakoś nikt specjalnie nie narzeka.
Psują się raczej te same rzeczy co przy silniku na pompie typu turbo/dwumas.

Koszty ? Kupno używanej pompki to 200-300 zł a zregenerowanie swojej to 400 zł
Naraz wszystkie raczej nie padają tylko pojedynczo (chyba że wlejesz benzynę).

Teraz koszt wtrysków używanych to ok 100-150 zł, natomiast masz pompę wtryskową gdzie za W MIARĘ DOBRĄ trzeba dać 500 zł używka, a regeneracja 400-800 zł plus robocizna z zrzucaniem rozrządu :)
Wg mnie jak się coś sypnie, to koszta mogą być podobne
"... co zbudowała Alfa to nie samochód, to co Alfa zbudowała to 4 metry sztuki" J. Clarkson
Avatar użytkownika
marek_igor
Sponsor
 
Posty: 2000
Dołączył(a): 29 września 2011, o 06:32
Lokalizacja: Niepołomice
Car: Alfa 166
Engine: 2.4 jtd

Postprzez migacz1981 » 19 lutego 2014, o 13:02

leeon, koszt samego uszczelnienia i ustawienia pompy ze zrzuceniem to 550zł
Obrazek
"TITKO je poźiątku"
Avatar użytkownika
migacz1981
Sponsor
 
Posty: 939
Dołączył(a): 10 października 2010, o 18:22
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Car: Seat Toledo 1L/1M
Engine: 1.9 TDI AHU/ASV

Następna strona

Powrót do Kupujemy Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron