Toledo III z silnikiem 1.9 TDI

Moderatorzy: remiq, Sony, CYRULIK, Roxon40

Postprzez ADIWWL » 20 marca 2009, o 10:07

można wiedzieć 23500zł Kasa zakopana w ogródku wjęc i tak nikt nie znajdzie :mrgreen:
ADIWWL
 

Seat Toledo Stylance 2007

Postprzez robens » 15 maja 2010, o 23:09

Witam,
mam do kupienia fajnego Seat Toledo Stylance 2007 przebieg ok. 100 tyś. 1,9 Diesel.
Cena ok. 36 tys, zewnętrznie samochodzik wygląda idealnie,zadbany, przebieg wynika z tego iż jeździł w firmie. Proszę szanownych forumowiczów o opinie, czy warto kupować autko z takim przebiegiem, czy nie wpadnę w jakieś dodatkowe koszty po zakupie.
Z góry bardzo dziękuję.
Niestety fotek nie posiadam.

P.S. Czy Toledo nie jest już produkowane?
P.S.2 Podobno w serwisie można zrobić chip tunning i podnieść o 40 KM moc silnika?
robens
 

Postprzez Sony » 16 maja 2010, o 09:24

Jeśli to faktyczny przebieg auta to jest to nic jak na silnik diesla.

Zgadza się Toledo 5P był to ostatni produkowany model.

Oczywiście, że można zrobić chip-tuning i podnieść moc :)
Pakiet TS on board : )
Obrazek
Avatar użytkownika
Sony
Junior Admin
 
Posty: 6705
Dołączył(a): 20 stycznia 2009, o 21:09
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI ASV

Postprzez tony » 16 maja 2010, o 09:25

podjedź do ASO Seat (np. Maran) i zrób przegląd przed zakupowy :)

Ps1. niew produkują już - teraz jest Exeo
Ps2. jest taka opcja kolega Adiwwl tak zrobił nie tracąc gwarancji
Pozdrawiam użytkowników Seata Toledo. Dziękuję wam za dobroć i za modlitwy. Z serca wam błogosławię.
Serdetschnje posdrawjam Toledziakuf
Tony
Avatar użytkownika
tony
Administrator
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 20:26
Lokalizacja: Wyszków
Car:
Engine:

Postprzez ADIWWL » 21 maja 2010, o 12:40

Jak auto jest z 2007r to już niema gwarancji i czip można zrobić wszędzie niema sensu w serwisie
ADIWWL
 

Postprzez maniekmc » 21 maja 2010, o 15:39

Przebieg jak na firmowego Diesla nie jest duży, najlepiej podjedź gdzieś do ASO i zrób sobie max przegląd, jeżeli wszystko będzie grało, to go bierz, młode autko to pojeździsz jeszcze trochę latek ;-)
[center]Obrazek[/center]
Avatar użytkownika
maniekmc
Forumowicz
 
Posty: 845
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 15:02
Lokalizacja: Warszawa
Car:
Engine:

Toledo III

Postprzez radekolech4 » 3 maja 2011, o 22:29

Na początku chciałem się przywitać.. A więc witam wszystkich!! :-)
Jestem bardzo zainteresowany Toledo III z lat 2005 - 2007 najlepiej w dieslu. Sporo czytałem na temat tego auta i chciałbym zapytać czy silnik 1,9 tdi 105KM jest faktycznie aż tak głośny?? Co najczęściej się psuje?? Jak sprawują się silniki diesla na krótkich odcinkach?I jak jest faktycznie z tymi plastikami w środku, są aż tak kiepskie i twarde?? pytam bo nie miałem okazji jeszcze nawet być w środku Toledo III...
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje.

Pozdrawiam
radekolech4
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3 maja 2011, o 22:18
Lokalizacja: Puławy
Car:
Engine:

Postprzez xMarcin95x » 4 maja 2011, o 10:13

Silnik - Wg mnie jest normalny , ani głośny , ani cichy. 1,9 TDI - świetny wybór. Taki sam silnik mają : VW passat'y , Jetty, Golfy produkowane po 2005r

Co najczęściej się psuje - z opini innych i z mojego własnego doświadczenia , to psuje się mechanizm podnoszenia szyb(urywają się linki). Jeśli zaczyna ci szyba skrzypić , piszczeć to jest to znak aby wymienić linkę bo jest przetarta. Jak tego nie zrobisz w najbliższych dniach poleci ci cały mechanizm (prowadnice , kółka ci się połamią jeśli ci się linka przerwie) koszt (cena ASO) mechanizm 650 + 180 wymiana. Ale gdy linka ci się zerwie i nic nie połamie możesz dać mechanizm do wymiany linki w każdym sklepie co się zajmuję szybami samochodowymi , w moim przypadku : linki 13 x2 + 200 wymiana.

Plastiki (ogólnie) - ja nic do nich nie mam , są jakie są mi się podobają

Plastiki(utrzymanie) - jeśli chcesz dobrze o nie dbać i czuć się dobrze , nie radzę używać produktów typu Plak (chodzi mi dokładnie o tę część pulpitu która jest wykonana na czarno (taki pseudo carbon:P ) ) . Plastiki są takie , że jak popsikasz np. Plakiem lub produktem plakopodobnym , to będziesz miał jezioro w samochodzie ,(duży kusz w tej części , efekt gęstej mazi itd). Ja osobiście używam Meguiar's Supreme Shine (lub natural Shine) (nie powoduje on tłustej mazi , tylko wysycha i daje mega efekt przy czym długo się utrzymuje , nie przyciąga kurzu . Polecam!)

Ogólnie bardzo dobry samochód. Jeśli dbasz o niego , wymieniasz flitry , oleje , czyścisz go to będzie ci służył na długie długie lata. Wygodnie się siedzi super fotele (idealny na dalekie trasy), przestrzenny , dużo miejsca , mało pali. jednym słowem - POLECAM !!!!!!!!!!!!! :!:
xMarcin95x
Forumowicz
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2 kwietnia 2010, o 09:51
Lokalizacja: Lublin
Car:
Engine:

Postprzez Szymek08 » 4 maja 2011, o 10:35

mogę sie podpisać pod slowami kolegi :-) Co ptawda Ja mam Toledo II które odkupiłem od Ojca po 2 latach uzytkowania i Ja narazie 2 lata nim śmigam ale ojcież Zmienił II na Toledo III 1.9TDI i jest bardzo zadowolony :-) Jeśli znajdziesz egzemplarz godny uwadi to nic tylko brać :-)
Szymek08
Forumowicz
 
Posty: 1680
Dołączył(a): 22 sierpnia 2009, o 17:18
Lokalizacja: Piła
Car: Seat Toledo 1M
Engine: 1.9 TDI AHF+

Poprzednia strona

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron