[1L] Nie chce odpalać

Wszystko o silnikach benzynowych

Moderatorzy: remiq, Robo, Sony, CYRULIK, Roxon40, peter174

[1L] Nie chce odpalać

Postprzez rydmar12 » 5 listopada 2009, o 19:20

jak w temacie nie chce mi odpalac . od kilku dni miałem problemy jak joz zapalił to kilka razy potrafił zgasnac zanim rozgrzał sie i przeełaczył na gaz , na benzynie strasznie szarpał , jak jechałem na benzynie to tak jagby chwilowo nie miał wogule mocy a za chwile mocno szarpał, dzisiaj zaciagnełem go na warsztat i jutro ma go potpiac pod kompa i sprawdzic co mu dolega
Mariusz
Avatar użytkownika
rydmar12
Forumowicz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 1 czerwca 2009, o 21:23
Lokalizacja: biskupiec
Car:
Engine:

Postprzez adamwwy » 6 listopada 2009, o 20:40

Ja w swoim 1.6 też miałem podobne problemy. Ale tylko wtedy, gdy było mniej niż ok.10l benzyny. Komputer nic nie pokazał a auto ciężko paliło i szarpało. Wlałem benzyny do połowy baku i 0,5l denaturatu i śmiga już dość długo.
adamwwy
 

Postprzez rydmar12 » 6 listopada 2009, o 21:58

pierwsze pytanie jakie zadał mi mechanik to też czy mam paliwo ale było.jutro bende coś wiedział bo dzisiaj nie miał czasu ale dzieki pozdrawiam
W czwartek wkońcu doszlismy co mu dolega po wymianie dwoch czujników temperatury troche mu sie polepszyło ale to nie było główną przyczyną, sprawdziliśmy cisnienie paliwa i okazało sie ze ciagnie z powietrzem i mie trzyma cisnienia ,poprostu pompa mi sie zawiesiła i jak kolega pisał zalałem wiekszą ilosc pb i jak reką odioł dzieki.
Mariusz
Avatar użytkownika
rydmar12
Forumowicz
 
Posty: 220
Dołączył(a): 1 czerwca 2009, o 21:23
Lokalizacja: biskupiec
Car:
Engine:

Ciężkie odpalanie z rana na benzynie i gazie- co to może byc

Postprzez Masa89 » 8 listopada 2009, o 17:10

Czytałem inne tematy ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie z rana w miare ciężko odpala a jak odpale na benzynie to w ogóle nie łapie obrotów muszę trzymać nogę na lekkim gazie bo mi zgaśnie silnik a jak dodam więcej gazu to dziwnie się wkręca na obroty jakby się dławił czy coś bo trzęsie silnikiem. Zauważyłem też że z pod monowtrysku lecą mi spaliny. Jak się silnik trochę nagrzeje to wtedy jest już wszystko okej ale jak zimny to lipa. Wymieniłem przed wczoraj świece, przewody, czyściłem benzynką cały monowtrysk i przepustnice nie wiem jak się czyści silniczek krokowy ale zakupiłem na szrocie nowy monowtrysk z krokowym i wymieniłem tylko krokowca ale rzadnych rezultatów choć reaguje na odpięcie wtyczki. Nie wiem co jest grane i mnie to już drażni bo mam słaby akumulator i nie raz przy kręceniu dłużysz mi pada.
Ostatnio edytowano 30 listopada 2009, o 14:08 przez Masa89, łącznie edytowano 1 raz
Masa89
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18 października 2009, o 18:50
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez Tomek » 8 listopada 2009, o 17:16

Sprawdzałeś czy podstawa gumowa jednopunktu nie jest przerwana ?
Tomek
Forumowicz
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Car:
Engine:

Postprzez Masa89 » 8 listopada 2009, o 17:23

Nie sprawdzałem tego bo jak odkręciłem jednopunkt to ona nawet nie odeszła z nim tylko została na miejscu a może to być przyczyną tych problemów?

[ Dodano: 2009-11-08, 16:25 ]
dodam jeszcze że pare dni temu miałem taką sytuacje że obroty na biegu jałowym na benzynie i gazie miałem 1500-2000obr a po 30km i postoju chwilowym i odkręceniu obudowy od monowtrysku podwyższyły się do 3tyś lecz to już ustało.
Masa89
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18 października 2009, o 18:50
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Postprzez Tomek » 8 listopada 2009, o 17:35

Może tak być, łapie lewe powietrze i obroty będą wariować.
Tomek
Forumowicz
 
Posty: 248
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 21:37
Lokalizacja: HAJNÓWKA
Car:
Engine:

Postprzez Masa89 » 30 listopada 2009, o 13:40

Proszę o pomoc bo nie wiem co jest. Po regulacji gazu silnik potrafi mi nawet spalic 16l/100km po miescie a w trasie nawet 12 jeżdżąc do 120 max. Rano po nocy na gazie w ogóle nie chodzi mi silnik dopiero jak się trochę rozgrzeje zaczyna działać a co do benzyny odpala ale obroty nie są równe jak dodaje gazu to nie wchodzi płynnie na obroty tylko tak jakby się dławił. Nie wiem czy to może być przyczyną ale z rana z pod monowtrysku widać lekko ale widać spaliny i w kabinie jak włącze dmuchawe to też czuć spaliny. Co może być przyczyną bo juz sam nie wiem? czasem rano potrafi podawać benzyny do gazu a wcześniej miałem nawet tak że że podczas jazdy na rozgrzanym silniku podawało benz (wnioskuje to tym że na przełączniku gaz/benz jak mam na gazie (o) wyżej nad zieloną diodą świeci się też czerwona i odrazu mówię że nie jest to rezerwa bo to sprawdziłem.) proszę was o pomoc

[ Dodano: 2009-12-12, 23:20 ]
powiedzcie mi czy podstawka od monowtrysku lub nieszczelny kolektor wydechowy może prowadzić do takich przyczyn? pomocy bo już nie wiem co robić.
Masa89
Forumowicz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 18 października 2009, o 18:50
Lokalizacja: Olsztyn
Car:
Engine:

Po wymianie pompy paliwa nadal nie odpala

Postprzez Sebastian1987 » 26 grudnia 2009, o 23:00

Witam. Nie znalazłem tematu podobnego albo jestem ślepy. Więc pisze o co chodzi. wymieniłem pompę w zbiorniku na oryginał i nadal auto po przełączeniu na benzynę gaśnie z powodu braku paliwa mimo iż pompa podaje bo słychać ja wyraźnie. Poprzednią spaliłem brakiem paliwa .... okłamał mnie pływak. Słyszałem że ta co jest w zbiorniku jest wstępna pompą i gdzieś jest jeszcze jedna. Może ktoś wie i orientuje się co i jak ?
Avatar użytkownika
Sebastian1987
Forumowicz
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2 listopada 2009, o 22:16
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Car:
Engine:

Postprzez adamwwy » 26 grudnia 2009, o 23:37

A filtr paliwa kolega sprawdzał?
adamwwy
 

Następna strona

Powrót do Benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron